دانلود کتاب صوتی بازدم با صدای حسین سرآبادانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازدم اثر آنیتا یارمحمدی

دانلود و خرید کتاب صوتی بازدم

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی بازدم

رمان بازدم نوشته آنیتا یارمحمدی داستانی درباره مهاجرت است که داستان دغدغه‌ها و سرگردانی‌های جوانی در آستانه ترک کشور را روایت می‌کند. این رمان را با صدای حسین سرآبادانی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی بازدم

کسری پسری ۳۲ ساله است که می خواهد از ایران برود. پدر کسری زندانی سیاسی و مادرش مربی مهد کودک است. کسری یک خواهر دوقلو به اسم بهار هم داشته که سال‌ها قبل بعد از یک دوره بیماری روحی-‌روانی از دنیا رفته است. این حادثه در زندگی کسری و همه اعضای خانواده تاثیر عمیقی گذاشته است. داستان در یک روز و در فاصله زمانی صبح تا غروب اتفاق می‌افتد و خواننده با زندگی و گذشته و حال کسری و دغدغه‌هایش آشنا می‌شود.

شخصیت‌پردازی یارمحمدی در این داستان جوری است که شخصیت‌ها را باورپذیر و آشنا کرده است. به ویژه شخصیت کسری با همه تردیدهایش، دوست‌داشتنی‌ است و قهرمان می‌نماید. قهرمان مرد امروزی که به شدت به ارمان هایش پایبند است و در آستانه مهم‌ترین تصمیم زندگی اش مردد مانده است.

به طور کلی یارمحمدی در رمان بازدم تصویری از جوان امروزی با همه دغدغه‌ها، تردیدها و مشغله‌ها و پایبندی‌هایش داده است.

 شنیدن کتاب بازدم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به رمان‌های فارسی امروز به ویژه داستان‌هایی با موضوع مهاجرت را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم. 

درباره آنیتا یارمحمدی 

آنیتا یارمحمدی متولد سال ۱۳۶۶ و کارشناس رشته‌ی زبان و ادبیات فارسی است. او در سال ۱۳۸۹ اولین کتابش را با نام روزی که مرغ‌ها روی سرشان ایستادند، با همکاری انتشارات امیرکبیر به چاپ رساند. اینجا نرسیده به پل نام اولین داستان بلند اوست که نشر ققنوس منتشر کرده است. آنیتا از سال ۱۳۹۳ تا کنون چندین کتاب ترجمه کرده که دردسرهای تام و اژدهایش، تام و محاصره‌ی قلعه، تام و شوالیه‌ی تاریکی، کوچک اندازه‌ی فیل و نیروی برتر لاکی از آن جمله‌اند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد