دانلود کتاب صوتی باشگاه سحرخیزان با صدای بسام قیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باشگاه سحرخیزان اثر رابین شارما

دانلود و خرید کتاب صوتی باشگاه سحرخیزان

نویسنده:رابین شارما
گوینده:بسام قیدی
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی باشگاه سحرخیزان

کتابچه صوتی باشگاه سحرخیزان چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتابی به همین نام از رابین شارما است. شارما در این کتاب به شما می‌‌‌‌آموزد که اگر صبحتان را با انگیزه شروع کنید می‌توانید به زندگی خود نشاط ببخشید.

درباره کتاب باشگاه سحرخیزان

کتاب باشگاه سحرخیزان به قلم رابین شارما، مربی رهبری؛ یک اثر الهام‌‌بخشِ داستانی است. شارما از روایت تخیلی یک هنرمند، کارآفرین و یک سرمایه‌دارِ بزرگ استفاده می‌کند تا مزایای صبح زود بیدار شدن را بیان کند.

در سراسر تاریخ، بسیاری از متفکران بزرگ، هنرمندان و چهره‌های عمومی از عادت سحرخیزی به عنوان بخشی از راهشان برای رسیدن به موفقیت استفاده کرده‌اند. در دنیای آشفته و ارتباط محورِ امروز، استفاده‌ی کامل از ساعات قبل از طلوع خورشید ضروری است، این ساعات می‌تواند تأثیر زیادی بر روی روزتان بگذارد و منجر به موفقیت‌های طولانی مدت، خوشحالی و آرامش فراگیر شود.

شارما با استفاده از یک داستان فرضی، درمورد ایده‌های انگیزشی می‌نویسد. او ایده‌های اصلی‌اش را در دیالوگ‌هایی که اسپِلبیندِر و اِستون رایلی می‌گویند، بیان می‌کند. آنها هنرمند و کارآفرینی هستند که مظهر افرادی می‌باشند که با تمام توانایی بالقوه‌ی خود زندگی نمی‌کنند و به تدریج مفاهیمی را یاد می‌گیرند، مفاهیمی که شامل دلایلِ بسیارِ مفید بودن سحرخیزی می‌شوند.

بسیاری از متون داخل کتاب مبتنی بر مفاهیم علمی است، مانند این ایده که هر فرد، اراده‌ی محدودی دارد و آن اراده، در طول روز کاهش می‌یابد.

باشگاه سحرخیزان یک کتاب غیر تخیلی است که فواید زود بیدار شدن و نحوه ارتباط این عادت اساسی را با عملکرد بهینه و خوشحالی خلاصه کرده است. در این اثر، از سخنان معروف و نقل‌قول‌های افراد مشهور استفاده شده است.

شنیدن کتابچه باشگاه سحرخیزان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت را که وقت کافی برای خواندن کتاب کامل باشگاه سحرخیزان ندارند، به شنیدن این کتابچه دعوت می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد