دانلود کتاب صوتی صد قانون شکست‌ناپذیر با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صد قانون شکست‌ناپذیر اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی صد قانون شکست‌ناپذیر

معرفی کتاب صوتی صد قانون شکست‌ناپذیر

کتابچه صوتی ۱۰۰ قانون شکست‌ناپذیر چکیده مهم‌ترین مطالب کتابی به همین نام از استاد حوزه موفقیت و کسب‌وکار، برایان تریسی است. تریسی در این کتاب از ۱۰۰ قانون برای موفقیت در زندگی و کسب‌وکار صحبت می‌کند.

درباره کتاب ۱۰۰ قانون شکست‌ناپذیر

موفقیت، در تجارت و زندگی، تماما قابل پیش‌بینی است. این امر هیچگاه رویدادی تصادفی و شانسی نبوده است. موفقیت همیشه نتیجه‌ی مستقیم تطابق با قوانین اثبات شده و اصولی است که آن را اداره می‌کند.

هرچه بیشتر بر اساس این اصول تفکر و تصمیم‌گیری‌های روزمره‌ی خود را قرار دهید، کارایی بیشتری خواهید داشت. آدم‌های بهتری را جذب خواهید کرد، محصولات و خدمات بیشتر و بهتری را تولید و عرضه خواهید کرد، هزینه‌ها را هوشمندانه‌تر کنترل خواهید کرد، رشد شما بیشتر قابل پیش‌بینی خواهد بود و گسترش خواهید یافت و سودتان را با ثبات بیشتری افزایش خواهید داد. این ایده‌ها کارآمد هستند. آن‌ها تقریبا همه جا، تحت هر موقعیتی در نظام‌های تجاری ما کارآمد هستند. هرچه بیشتری از آن‌ها استفاده کنید، بیشتر برایتان کارآمد خواهند بود. هر چه بیشتر زندگیتان را با این قوانین و اصول همسو کنید، خوشحال‌تر و موفق‌تر خواهید بود.

این قوانین همیشه همچون قوانین ریاضیات، مکانیک و برق وجود داشته‌اند. این قوانین با تاروپود هستی در تعامل هستند. آن‌ها نه مثبت و نه منفی هستند. این قوانین را افراد موفق بارها و بارها طی تاریخ کشف کرده‌اند. هرگاه افراد مطابق آن‌ها رفتار کردند، به کامیابی رسیدند. در سوی دیگر، هرگاه این قوانین نقض شدند، ترقی و پیشرفت کُند و یا متوقف شده است.

در مجموع، اگر به جای مسیرهای دیگر، مسیر زندگی و رفتاریتان را بر اساس ۱۰۰ قانون برایان تریسی پایه‌گذاری کنید به دستاوردهای بیشتری در زندگی شخصی و شغلی خودتان دست می‌یابید. این قوانین عبارتند از:

قوانین زندگی

قوانین موفقیت

قوانین تجارت

قوانین رهبری

قوانین پول

قوانین فروش

قوانین مذاکره

قوانین مدیریت زمان

شنیدن کتابچه ۱۰۰ قانون شکست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ناپذیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل ۱۰۰ قانون شکست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ناپذیر را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد