دانلود کتاب صوتی توانمندی عشق با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی توانمندی عشق

توانمندی عشق اثر محمد جولایی تهرانی و موسی زمان‌زاده دربان یکی از مجموعه کتاب‌های عشق‌های رنگی رنگی است. که با جلد قهوه‌ای سوخته منتشر شده است. توانمندی عشق به مفهوم عشق در بالابردن قابلیت‌ها و کارکرد افراد می‌پردازد و برررسی عشق از نگاه بزرگان و نظریه‌پردازان از ویژگی‌های این مجموعه است.

درباره‌ کتاب توانمندی عشق

توانمندی عبارت است از روش‌های کارآمد و پویا برای رشد و تحقق قابلیت‌های فردی و همچنین شکوفایی قدرت درونی افراد یا کارکنان یک مجموعه و توسعه و دگرگونی مداوم رفتار افراد با نگرش مثبت به آینده.

رنگ قهوه ای سوخته نماد خستگی و افسردگی است. مطالعات نشان می دهد که استفاده زیاد از رنگ های قهوه ای به ویژه قهوه ای تیره و قهوه ای سوخته می تواند باعث خستگی، غم و اندوه و افسردگی شود و کارایی فرد را پایین بیاورد.

کتاب توانمندی عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به دو گروه پیشنهاد می‌کنیم:

گروه اول کسانی که با موقعیت عشق روبه‌رو شده‌اند و خود را در این دنیا تنها می‌بینند. توانمندی عشق با بررسی رویکردی جامع از نویسندگان و اندیشمندان به مقوله عشق، کمک می‌کند شنونده در میان هجوم احساساتش تنها نماند و بتواند با تمرکز بر توانایی‌ها فردی در محیط کار پیشرفت کند.

گروه دوم کسانی هستند که می‌خواهند از عشق بنویسند و نیازمند شناخت تجربیات مشترک انسانی هستند. عشق در شکل جامع و گسترده در این کتاب مرور شده‌ است و نویسنده تازه‌کار می‌تواند از دریای تجربیات پیشینیان بهره ببرد.



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان