دانلود کتاب صوتی رازهای میلیونرهای خودساخته با صدای مسعود تقی پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای میلیونرهای خودساخته اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای میلیونرهای خودساخته

معرفی کتاب صوتی رازهای میلیونرهای خودساخته

کتاب صوتی رازهای میلیونرهای خودساخته نوشته برایان تریسی که با ترجمه فریبا سبزچمنی و با صدای مسعود تقی‌پور منتشر شده است به شنونده یاد می‌دهد برای داشتن چیزی که تا پیش از این نداشتی باید کسی شوی که پیشتر نبوده‌ای.

درباره کتاب صوتی رازهای میلیونرهای خودساخته

نویسنده معتقد است ما در بهترین دوران تاریخ انسان زندگی می‌کنیم. در چند سال آینده افراد بیشتری، پول بیشتری نسبت به تمام تاریخ انسان به دست خواهند آورد. افراد بیشتری میلیونر می‌شوند. فقط کافی است قدم در راه موفقیت بگذارید و بایستید برای هدف‌هایتان. هر کسی می‌تواندمیلیونر باشد. از ۸ میلیون میلیونر آمریکایی تقربا تمامشان خودساخته هستند یعنی کارشان را از صفر شروع کرده‌اند. هرکسی فقط کافی است راه و روش آنان را یاد بگیرد تا بتواند به آن جایگاه برسد. برای میلیونر شدن هوش مهم نیست روشی که انتخاب می‌کنید مهم است. برایان تریسی سعی دارد در این کتاب مسیر این موفقیت را یاد بدهد. برای تبدیل به یک میلیونر باید به شخص دیگری تبدیل شوید انسان متفاوتی که تا پیش از این نبوده‌اید. هرچه بیشتر تغییر می‌کنید و اراده‌تان بیشتر می‌شود بیشتر از خودتان خوشتان می‌آید و عزت نفستان بیشتر می‌شود. مهارت‌های جدید یاد می‌گیرید و توانایی‌هایتان را افزایش می‌دهید. در حقیقت در راه میلیونر شدن شما در راه در زندگی شخصیتان ترفیع می‌گیرید.

شنیدن کتاب صوتی رازهای میلیونرهای خودساخته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر تصمیم جدی دارید که انسان موفقی بشوید و خودتان را تغییر بدهید این کتاب می‌تواند بهترین راه برای رشد شخصیتان باشد.

درباره برایان تریسی نویسنده کتاب صوتی رازهای میلیونرهای خودساخته

«برایان تریسی» نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری، در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا و در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد.

برایان تریسی خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. تا اینکه در دهه ۲۰ سالگی خود، سفرهایش به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او با خودرواش از کانادا به آمریکا و سپس با کشتی به انگلیس رفت. فرانسه و اسپانیا و پس از آن آفریقا مقصدهای بعدی او بودند. تریسی مدتی در آفریقای جنوبی کار کرد و در رشته کاراته، کمربند سیاه گرفت. تریسی ۲ سال را در ژوهانسبورگ سپری کرد و سفرهایش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد.

تریسی در این سال‌ها با شعار «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» به موفقیت‌های زیادی دست یافت. تریسی می‌گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست!»

نخستین شغل پس از این سفرها، فروشندگی بود. تریسی درباره مهارت‌های فروش مطالعه و تحقیق کرد و در طول چندین سال کار جدی و مطالعه فرایندهای مرتبط با فروش، در چندین شرکت بزرگ، تجارب خود در زمینه‌های مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. او آموخته‌هایش را ساماندهی و یک ساختار مشاوره‌ای را بر اساس آن پایه‌ریزی کرد.

تریسی یکی از افراد موفق در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی است و شرکتی بین‌المللی به نام خودش را راه‌اندازی کرده است. برایان تریسی در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. کتاب‌های برایان تریسی، توسط ناشران متعددی به زبان فارسی ترجمه شده است و او را تبدیل به نویسنده‌ای شناخته‌شده در ایران کرده است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

دست‌یابی به زندگی رویایی
برایان تریسی
راهبردهای سرمایه گذاری کسب و کار
مارک ویکتور هانسن
کتاب صوتی بازاریابی موفق - برایان تریسی
برایان تریسی
پدر پولدار پدر بی پول
نازنین آذرسا
۷ گام تا موفقیت
برایان تریسی
بزرگترین فروشنده‌ جهان (جلد دوم)
اگ ماندینو
علم بدست آوردن ثروت
باب پراکتور
۱۰ قانون موفقیت؛ رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
ذهنیت میلیونر
گری رابرت
فروشنده یک دقیقه‌ ای
اسپنسر جانسون
ایجاد انگیزه برای تغییر
موسسه چاره جویی بحران و تروما (CTRI)
پنج قطعه از پازل زندگی (خلاصه کتاب)
جیم ران
رشد بازاریابی سیستماتیک
جان جنس
تکنیک‌های راه اندازی کسب و کار
رادولف روزنبرگ
۲۱ قانون انکار ناپذیر رهبری (میکروبوک)
جان مکسول
۵۰ درس زندگی و کسب و کار از وارن بافت
جرج ایلین
مدیر یک دقیقه ای تیم هایی با کارایی بالا می سازد
کن بلانچارد
۲۱ ویژگی میلیونرهای خود ساخته
برایان تریسی
تکنیک های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه
جیم کت کارت
عادت‌های افراد موفق
هال فردریک
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان