دانلود کتاب صوتی افزایش بهره وری با صدای وحید مرتضوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی افزایش بهره وری

کتاب افزایش بهره‌ وری اثر دارن هاردی و ترجمه فریبا سبز چمنی با هدف بالا بردن نتیجه‌ی موردنظر از مجموعه فعالیت‌های روزانه منتشر شده است که با صدای وحید مرتضوی در اختیار شنوندگان قرار گرفته است.

درباره کتاب افزایش بهره وری

همه ما در دریایی متشکل از میلیاردها ورودی حسی که در حال رخ دادن هستند قرار داریم اما در مغز ما سیستم دقیقی تعریف نشده است برای اینکه تمام ورودی های حسی را بررسی کند تا شما فقط بتوانید چیزی که روش تمرکز کردید را شناسایی کنید. بنابر تعیین اهداف چشم ذهنتان را آگاه می کند که به چه چیزی توجه کند.

هدف تصمیم نهایی‌ای است که مغزتان را آگاه می‌کند دنبال چه چیزی باشد و از چه ورودی‌ای استفاده و مشخص می کند که دنبال چه چیزی باشیم تا نقطه های درست را به هم وصل کنیم و بتوانیم به مقصدی که تعیین کردیم برسیم.

وقتی ماموریتتان، هدفتان، مقصدتان و دلایل تان مشخص باشد، قدرتی پیدا می کنید که غیر قابل نفوذ و شکست ناپذیر می باشد.

درباره دارن هاردی

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. او مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آنها اثر مرکب است.

شنیدن کتاب افزایش بهره وری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که قصد دارند در مسیر موفقیت قدم بردارند و نیازمند یک متاب راهنما هستند مفید است.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

فائزه اسماعیلی
۱۳۹۹/۰۳/۲۸

با اینکه عاشق کتابا و صحبت های دارن هاردی ام ولی خدایی این یکی رو توصیه نمیکنم! کلا حدود یه ربع پادکست بود که نصفشم سلام و احوال پرسی و تبلیغ یه محصول دیگه ش بود! تنها نکته ای که

- بیشتر
دکتر سلامی
۱۴۰۰/۰۸/۲۰

فروش این کتاب توهین به شعور مشتری است

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان