دانلود کتاب صوتی آتش و خشم با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آتش و خشم اثر مایکل ولف

دانلود و خرید کتاب صوتی آتش و خشم

نویسنده:مایکل ولف
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی آتش و خشم

کتابچه صوتی آتش و خشم چکیده‌ای از ارزشمندترین مطالب کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید نوشته مایکل ولف است. آتش و خشم درون کاخ سفید براساس گفت‌وگوهای نویسنده کتاب، مایکل ولف، با دونالد ترامپ و اطرافیانش نوشته‌شده‌است.

درباره کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید

مایکل ولف در یک دوره هجده ماهه با رئیس‌جمهور و کارکنانش در ارتباط بوده و صحبت کرده‌است و به گفته خودش اولین مصاحبه‌اش را زمان مبارزات انتخاباتی با ترامپ انجام داده‌است، زمانی که تصورش را هم نمی‌کرده که او رئیس‌جمهور شود.

کتاب آتش و خشم که از دیدگاه مایکل وُلف نوشته شده، کتابی است که حوادث و افرادی را پوشش می‌دهد که از ۲۰۱۶ تا ۲۰۰ روز اول ریاست جمهوری، دور و بر ترامپ بوده‌اند. همچنین گفتگوهای وُلف با رئیس جمهور و نیز افرادی که اطراف او بوده‌اند را نشان می‌دهد.

این کتاب از دید نزدیک‌ترین دستیاران و اعضاء خانواده ترامپ و با درک مشترکی که بین همه آنها وجود دارد شروع می‌شود: ترامپ در انتخابات خواهد باخت و همه به آن چه که می‌خواهند می‌رسند. اما وقتی ترامپ رئیس جمهور می‌شود، همه چیز تغییر می‌کند. کاخ سفیدِ ترامپ خیلی زود تبدیل به محل کشمکش قدرت می‌شود. مسئله این نیست که چه کسی ترامپ را کنترل خواهد کرد، چون او غیرقابل کنترل است، بلکه این است که چه کسی حرف آخر را بزند.

حلقه درونی انتخاباتی ترامپ کاملا باور داشتند که او رئیس جمهور نخواهد شد. برای آنها، برنده شدن ترامپ به معنای نقش بر آب شدن تمام نقشه‌هایی بود که به دقت برای خودشان کشیده بودند. وقتی بالاخره روز انتخابات به پایان رسید و ترامپ به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد، هرج و مرجی ناخوشایند ایجاد شد. کسانی که کل عمرشان را صرف پس زدن ترامپ کرده بودند، اکنون می‌دیدند که باید در رابطه خود با او تجدید نظر کنند. چون او توانسته بود معجزه غیرقابل باور رئیس جمهور شدن را محقق کند، اما آیا می‌توانست از عهده مسئولیت‌های این شغل نیز بربیاید؟

شنیدن کتابچه صوتی آتش و خشم درون کاخ سفید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به شنیدن و خواندن کتاب‌های جنجالی سیاسی را به شنیدن خلاصه کتاب آتش و خشم دعوت می‌کنیم.

درباره مایکل ولف

مایکل وُلف یک روزنامه نگار است که به صورت منظم، ستون‌هایی را در یو.اس.اِی تودی (USA Today) و هالیوود ریپورتِر (Hollywood Reporter) می‌نویسد. او در نیوجرسی (New Jersey) متولد شده و در دانشگاه کلمبیا (Columbia University) تحصیل کرده است. او در حین تحصیل، به عنوان کارگر ساده برای نیویورک تایمز (The New York Times) کار می‌کرد.

نوشته‌های ولف طی این سال‌ها مطالب مختلفی بوده است. درحالی‌که بعضی‌ها انتقادات وُلف را مهم و معتبر تلقی می‌کنند، بقیه او را متهم می‌کنند که روی بازیگران قدرت تمرکز دارد، بدون اینکه به واقعیات یا اطلاعات دست اول از اتفاقات توجه داشته باشد. وُلف دو بار برنده «جایزه مجله ملی» شده است و «جایزه میرِر» را برای بهترین تفسیر در میان رسانه‌های سنتی، دریافت کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد