دانلود کتاب صوتی خداوند فراتر از حد انتظار با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خداوند فراتر از حد انتظار اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی خداوند فراتر از حد انتظار

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خداوند فراتر از حد انتظار

خداوند فراتر از حد انتظار یکی از سخن‌رانی‌های جول اسکات اوستین، کشیش کلیسای لیکوود، بزرگترین کلیسای پروتستان جهان است. او در این سخن‌رانی می خواهد به ما بگوید: خداوند برای ما فراوانی و وفور نعمت می‌خواهد. خداوند استاد شگفت‌زده کردن ماست و از راه‌هایی که فکرش را نمی‌کنیم، به سوی موفقیت هدایتمان می کند.

جملاتی از کتاب صوتی خداوند فراتر از حد انتظار

چیزی که خدا برای شما در نظر گرفته است، خیلی بزرگ‌تر، با‌ارزش‌تر و مهم‌تر از چیزی است که خودتان انتظارِ آن را دارید. همیشه خداوند فراتر از آن چیزی را که درخواست کردید؛ برای شما فراهم می‌کند و موقعیت‌هایی را جلو پایتان قرار می‌دهد که فکر آنرا هم نمی‌کردید و شما را به جایی رهنمود می‌کند که تصورش را نمی‌کردید.

شاید در شرایط سختی قرار گرفته‌اید ولی هیچ چیز جلودار خدا نیست. جهان در دستان خداوند است و اگر بخواهد شما را به جایی می‌رساند که فکر آنرا هم نمی‌کردید. اگر تصور میکنید که خدا برای شما معجزه نمی‌کند، فقط کافی است دور و برتان را ببینید، همین حالا وسط یک معجزه قرار دارید.

هیچ چیز جلوی اراده خدا را نمی‌گیرد و زمانیکه بخواهد از انتظارت شما بالاتر برود؛ فقط کمی بالاتر نمی‌رود، و به شما لطف کوچکی نمی‎کند؛ بلکه خیلی خیلی فراتر از تصور و انتظارت شما را فراهم می‌سازد.

ایمان داشته باشید، خدا همه مشکلات را برطرف می‌کند و به شما نعمت‌هایی می‌بخشد که از قبل هم قوی‌تر شوید. 

شنیدن کتاب صوتی خداوند فراتر از حد انتظار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن سخن‌رانی‌های پر از انرژی مثبت و معنوی جول اوستین برای همه خوب است.

درباره جول اوستین

جول اسکات اوستین که در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. باید خاطرنشان ساخت کتاب‌های اوستین در رده پر فروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند.


معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

کاربر ۳۰۲۴۶۰۰
۱۴۰۰/۱۱/۰۷

سلام من و درود خدا بر شما این یکی از موعظه هوایی هست که من هربار که گوش میدهم، باز برام انگار درسی تازه و مکاشفه ای جدید و معنا و مفهوم تازه ای بهم باسخاوتمندی میبخشه و پرنده ی امیدم

- بیشتر
دختر امام رضا 💛
۱۴۰۲/۱۰/۱۴

با بند بند وجودتون عاشق شدن رو حس میکنید ، عاشق خدا شدن رو !❤

کاربر 7378512
۱۴۰۲/۰۹/۰۱

خیییلی عالی🌹 انسان کلا از انرژیه و بیشتر وقتا با مطالعه یا گوش دادن موضویی قادر به تغییر مسیرش میشه... به نظرم این فایل عالیه

I Like To Read
۱۴۰۲/۰۲/۲۹

حس خوب و مثبتی داره، من میپسندم.

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان