دانلود کتاب صوتی کامل شدن با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی کامل شدن

کامل شدن یکی از سخن‌رانی‌های جول اوستین، مربی انگیزشی و کشیش کلیسای بزرگ لیکوود است. 

او در این سخن‌رانی می‌گوید ناامیدی‌ها، خیانت، شکست‌ها، همگی بخشی از روند رشد شما هستند و شما در حال کامل شدن هستید. خداوند یک نقشه واضح برای زندگی شما طراحی کرده است و شکست‌ها، اشتباهات و خیانت، نمی‌توانند جلوی رسیدن شما را به مقصدی که خدا برای شما در نظر گرفته، بگیرند. تاخیرها، اتفاقاتی که درک نمی‌کنید، حتی اشتباهاتی که مرتکب می‌شوید را خدا قبلا در نظر گرفته است و شما در حال کامل شدن هستید. جول اوستین در کامل شدن تاکید دارد که انسان نباید از لطف خدا ناامید شود و از سختی‌هایی که به او می‌رسد شکایت کند چون این سختی‌ها انسان رارشد می‌دهند.

شنیدن کتاب کامل‌شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن این اثر برای همه کمک‌کننده است به‌خصوص برای آنهایی که به تازگی در زندگی تجربه تلخی از شکست، اشتباه یا احتمالا خیانت داشته‌اند.

جملاتی از کتاب کامل شدن

خداوند می‌فرماید "شما یک شاهکار هستید." شاید هنوز به مقصد نهایی نرسیده باشید، ولی به جای اینکه خودتان را سرزنش کنید، نگرش‌تان باید اینطور باشد که: "من شاهکاری در حال کامل شدن هستم."

یکی از بدترین اشتباهاتی که می‌توانیم مرتکب شویم این است که در زندگی بر علیه خودمان باشیم و روی شکست‌ها تمرکز کنیم. به اندازه کافی افراد و شرایط بر علیه شما هستند. خودتان بر علیه خودتان نباشید. باید کامل شدن را قبول کنید.

در زندگی با مشکلاتی روبرو خواهید شد که آنها را درک نمی‌کنید؛ به جای اینکه یاس و ناامیدی را باور کنید و با احساس گناه و بدون شور و اشتیاق زندگی کنید، چرا شرایط را تغییر نمی‌دهید؟ این شرایط نشان می‌دهد که شما در حال کامل شدن هستید.اگر مایل به تغییر کردن باشید؛ خدا هم کار خودش را انجام می‌دهد و به شما کمک می‌کند که پیشرفت کنید و کامل شوید.

درباره‌ جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک‌وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.

خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود.

او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان