دانلود کتاب صوتی شما کاملا مجهزید با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شما کاملا مجهزید اثر مهبد قناعت‌پیشه

دانلود و خرید کتاب صوتی شما کاملا مجهزید

معرفی کتاب صوتی شما کاملا مجهزید

در سخنرانی جول اوستین، شما کاملا مجهزید، با یک نکته خیلی مهم آشنا می‌شوید. این که شما بصورت کامل و هدفمند خلق شده‌اید، زمانیکه خداوند شما را خلق کرد، هر چیزی که برای موفقیت لازم بود را در شما قرار داد تا به هدف‌هایتان برسید. 

کارهای خداوند همگی هدفمند هستند و شما تصادفی آفریده نشده‌اید. خداوند به شما استعداد، خلاقیت، قدرت، ظاهر مناسب، اندازه مناسب، شخصیت مناسب و خانواده مناسب داده است و مسلما شما برای هدفی که برای شما تعیین شده، کاملا مناسب و مجهزید. همان شخصی باشید که خدا از شما می‌خواهد. شما کاملا ویژه‌اید و خصوصیاتی دارید که هیچکس دیگری ندارد؛ پس استعدادهایتان را شکوفا کنید و به موفقیت برسید.

در زندگی مشکل این است که با شخصی رقابت می‌کنید که در مسیر دیگری است. مسیر شما مخصوص خود شماست. شما هیچ رقابتی با دوستان، همسایه‌ها، خواهر ، برادرها‌یتان و یا هیچ شخص دیگری ندارید. شما فقط باید با خودتان مسابقه بدهید و بهتر از قبل عمل کنید.

اگر به استعدادی که دارید اعتقاد داشته باشید و آن را پیشرفت داده و بهتر و بهتر شوید؛ همان استعداد شما را به جاهایی می‌برد که خوابش را هم نمی‌دید. استعداد خودتان را کوچک ندانید، شاید در مقایسه با دیگران خیلی کم باشد، اما خود شما اصلا عادی و طبیعی نیستید. بند بند وجودتان را خدا ساخته است تا به موفقیت برسید.

شنیدن کتاب صوتی شما کاملا مجهزید را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

سخن‌رانی‌های انگیزشی و معنوی جول اوستین برای همه مفید و کاربردی و حال خوب کن است. پس شنیدنش را به همه کابران و دوستان طاقچه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اسکات اوستین که در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. باید خاطرنشان ساخت کتاب‌های اوستین در رده پر فروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان