دانلود کتاب صوتی آواز فک‌ها با صدای سامان قلیچ‌خانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آواز فک‌ها اثر آندریا اسپالدینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی آواز فک‌ها

معرفی کتاب صوتی آواز فک‌ها

کتاب صوتی آواز فک‌ها، داستان پسرچه‌ای است که دوست دارد به اعماق دریا سفر کند و فک‌ها را ببیند. آندریا اسپالدینگ نویسنده داستان آواز فک‌ها و کارن اقوامی مترجم آن است. نسخه صوتی این کتاب، محصول انتشارات آوا رسا است. 

درباره‌ی کتاب صوتی آواز فک‌ها

 کتاب صوتی آواز فک‌ها، داستان پسری به نام فین است. فین هر روز همراه پدرش برای کار ماهیگیری به ساحل می‌روند. اما او آرزو دارد که بتواند فک‌ها را ببیند و با آن‌ها بازی کند. راستش یواشکی با چندتا از آن‌ها دوست هم شده بود. آن‌ها در غاری در دل اقیانوس جمع می‌شدند و فین هم به سراغ‌شان می‌رفت. فین خیلی خیلی دلش می‌خواست که آواز فک‌ها را بشنود. آوازی که مخصوص خود فک‌ها بود و قدرتی جادویی داشت اما یک روز که فین سراغشان رفت، هر کاری کرد فک‌ها برایش آواز نخواندند.

کتاب صوتی آواز فک‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی آواز فک‌ها برای کودکانی که عاشق دریا، اقیانوس و موجوات دریایی هستند جذاب است. اگر خیال‌پردازی‌ برایتان هنوز جذاب است، این داستان مناسب شما است.

جملاتی از کتاب صوتی آواز فک‌ها

کار تمام شده بود، پسرک روی اسکله‌ی کارخانه‌ی حلب‌سازی قایم شد و استراحت می‌کرد. پدرش به کمکش نیاز داشت و صداش زد: فین! فین! 

فین پشت بشکه بود. او از صبح زود با پدرش ماهیگیری کرده بود و فقط می‌خواست کمی با فک‌ها شنا کنه. پدر از اینکه فین جوابش را نداد عصبانی شد و با خودش گفت: پسر تنبل! بعد خودش ماهی‌ها رو توی جعبه انداخت و توی آلونک حلب‌ها گذاشت. فین از روی اسکله شیرجه زد و به عمق آب رفت. از کنار صخره‌ها و سنگ‌ها رد شد و به غاری رسید که توی آن فک‌ها جمع می‌شدند. آب، سبز رنگ و سرد بود، فک‌ها جادویی دوست‌های فین بودند و با پوست مخملی‌شان شنا می‌کردند. فین رسید و به یک فک دست تکان داد. پوتین‌ها و پیراهنش را از تنش کند و به داخل غار شیرجه زد. 

فین به فک گفت: «برام بخون، اون شعر فک‌ها رو برام بخون، همون شعری که خوشبختی میاره!»

فک جوابش را نداد. نفسی کشید و به داخل موج‌های دریا شنا کرد.

فین هر روز غروب به پیش فک‌ها شنا می‌کرد و از آن‌ها می‌خواست که شعر را بخوانند. اما آن‌ها هیچ وقت این کار را نمی‌کردند...



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۲۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۲۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان