دانلود کتاب صوتی قصه‌های این وری با صدای سعیده فرضی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قصه‌های این وری اثر علی مهر

دانلود و خرید کتاب صوتی قصه‌های این وری

نویسنده:علی مهر
گوینده:سعیده فرضی
انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قصه‌های این وری

کتاب صوتی قصه‌های این وری، از علی اصغر ابراهیمی، متخلص به علی مهر است که مجموعه‌ای از داستان‌های طنز است. کتاب صوتی قصه‌های این وری محصول انتشارات سوره مهر است. 

درباره‌ی کتاب صوتی قصه‌های این وری

کتاب صوتی قصه‌های این وری، مجموعه‌ای داستان طنز است. اگر نگاهی به فهرست کتاب بیندازید و اسم‌ هر داستان را ببینید، حتما پیش خودتان  فکر می‌کنید که قرار است تعدادی داستان تکراری را بخوانید. اما این قصه‌ها آن قصه‌ها نیستند. حتی شبیهشان هم نیستند. شاید یک کوچولو فقط. آخر می‌دانید. شخصیت‌های همان قصه‌های قدیمی آمده‌اند اینجا. توی دنیای مدرن امروزی. حالا خودتان حساب کار را بکنید که وقتی شخصیت‌ها پا می‌شوند از زمان خودشان می‌آیند اینجا، چه اتفاق‌هایی می‌افتد. اصلا داستان‌ها هم از همین جا شکل می‌گیرند. 

کتاب صوتی قصه‌های این وری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر طرفدار قصه‌های طنز هستید، کتاب صوتی قصه‌های این وری برای شما مناسب است. اگر دوست دارید بازآفرینی بدیع و طنزی از قصه‌های قدیمی داشته باشید، این کتاب را انتخاب کنید.

درباره‌ی علی مهر

علی مهر که نام اصلیش علی اصغر ابراهیمی است، در دی ماه ۱۳۷۲ دیده به جهان گشود. از سن ۱۵ سالگی شروع به شاعری و نویسندگی کرد و با ورود به دانشگاه فرهنگیان در رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی به ادامه تحصیل پرداخت.در کنار شاعری و نویسندگی در زمینه پژوهش و تحقیقات علمی نیز اقدام نمود و آثار خوبی از او به جا مانده است. علی مهر که اصالتا مازندرانی است، در زمینه شعر نو و گاهی غزل و همچنین در سبک هایکو شعر می‌سراید.

جملاتی از کتاب صوتی قصه‌های این وری

یکی بود یکی نبود. بازرگانی بود که یک طوطی داشت. روزی بازرگان تصمیم گرفت برود سفر. صبر کنید صب کنید. تو را به خدا داستان را رها نکنید. این طوطی و بازرگان، همان طوطی و بازرگان معروف نیستند. بازرگان می‌خواست برود کیش. حالا باور کردید؟ اهل خانه دورش جمع شدند و هرکس چیزی از بازرگان خواست. یکی شلوار جین، یکی عطر، یکی دوربین. بازرگان هم فقط سرش را تکان می‌داد و می‌گفت: باشد. چشم. حتما. هرچه بهش می‌گفتند لا اقل کاغذی بردار و بنویس، تا یادت نرود، جواب می‌داد لازم نیست. مطمئن باشید فراموش نمی‌کنم...

فهرست

  • طوطی و بازرگان
  • خاله سوسکه کجا میری؟
  • حسن و گربه لوبیا سحرآمیز
  • کدو قلقله زن
  • قصه حسن کچل که به دنبال کار می‌گشت.
  • چند روز بعد رستم وارد فرودگاه وطن شد
  • ملا نصرالدین‌ها
  • این قصه جور نشد. 
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۱۸۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۱۸۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان