دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره‌ی زنان با صدای اکرم پریمون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهایی درباره‌ی زنان اثر باربارا دی‌آنجلیس

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهایی درباره‌ی زنان

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رازهایی درباره‌ی زنان

کتاب صوتی رازهایی درباره‌ی زنان، از روانشناس مشهور، باربارا دی‌آنجلیس است که درباره‌ی مهارت‌های احساسی برای برقراری ارتباط موثر و سازنده بین زنان و مردان نوشته شده است. هادی ابراهیمی کتاب را به فارسی برگردانده و انتشارات آوانامه با همکاری انتشارات نسل نواندیش، نسخه صوتی اثر را در اختیار شنوندگان قرار داده است. 

درباره‌ کتاب صوتی رازهایی درباره‌ی زنان

باربارا دی‌آنجلیس در کتاب صوتی رازهایی درباره‌ی زنان، به مساله پیچیده‌ی روابط عاطفی بین زنان و مردان پرداخته و با شرح دادن ابعاد مختلف وجود زنان، سعی کرده است تا مردان و زنان را نسبت به خودشان آگاه کند و کاری کند که مهارتشان در برقراری رابطه با مرد و زنی که دوستش دارند، بالا برود. شاید بتوان این کتاب را راهنمایی کامل از تمام چیزهایی دانست که زنان همیشه آرزو می‌کنند مردان درباره‌ی آنها بدانند.

باربارا دی‌آنجلیس، کتاب رازهایی درباره‌ی زنان را با تجربه‌ای که از سال‌ها کار و مشاوره دادن در زمینه ازدواج و روابط عاطفی به دست آورده و همچنین با گوش دادن به گفته‌ها، عقاید و باورهای متفاوت درباره‌ی عشق، ازدواج، روابط جنسی و صمیمت زنان و مردانی که برای مشاوره گرفتن به او مراجعه می‌کردند، نوشته است. 

کتاب صوتی رازهایی درباره‌ی زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی رازهایی درباره‌ی زنان، برای افرادی که دوست دارند به درک عمیقی از خود و همسر آینده‌شان برسند، و نیز کسانی که در تلاشند تا کیفیت روابطشان را با همسران و یارشان بهبود بخشند، مناسب، کابردی و مفید است.

درباره‌ی باربارا دی‌آنجلیس

باربارا دی آنجلیس، روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده‌ی آمریکایی در زمینه رشد شخصی در تاریخ ۴ مارچ ۱۹۵۱ متولد شده است. او کارشناسی ارشد خود را در روانشناسی از دانشگاه سیرا گرفته و دکترای خود را در روانشناسی از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کردهاست.

آثار باربارا دی‌آنجلیس از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده‌است و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده‌است. اولین کتاب او، چگونه می‌توان عشق ورزید؟ یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود شد؛ و برنده جایزه Infomercial به عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ انتخاب شد. از میان کتاب‌های دیگر او می‌توان به آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ رازهایی درباره‌ی مردان و راهنمای زناشویی موفق اشاره کرد. 

جملاتی از کتاب صوتی رازهایی درباره‌ی زنان

این کتاب را برای شما و مرد زندگی‌تان نوشتم. چنین باور دارم که این کتاب همانی است که زن‌ها همواره انتظار انتشارش را می‌کشیدند. کتابی که می‌توانند به مرد زندگی‌شان هدیه دهند تا آن‌ها همه چیز را درباره‌ی زن‌ها بیاموزند.




نظرات کاربران

mehrdad
۱۳۹۹/۰۵/۱۵

اگر امکانش هست این کتاب رو هم در طرح تخفیف بزارین

بهنوش
۱۴۰۰/۰۴/۲۸

سلام کاش برای این کتاب تخفیف بزارین😇😇😇😇

کاربر ۲۶۴۱۲۹۵
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

خیلی گرونه... اونم برای کتاب صوتی که هزینه کاغذ و چاپ و.... نداره

بهار
۱۴۰۰/۱۰/۰۱

چه خبره ۵۴ت

کاربر 1278438
۱۳۹۸/۰۹/۱۹

کتاب خیلی عالیه

محسن
۱۴۰۱/۱۲/۲۲

از کتاب نکات خوب زیادی یاد گرفتم ولی دلیل نمیشه بگم هر چی میگه درسته. کلا میشه کتاب رو به سه قسمت تقسیم کرد، دو قسمت اول مقدمات و ترغیب و تشویق مردها به زندگی موفقیه که فقط در گرو

- بیشتر
Soroush
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

کتاب زیبایی هست کاربردی برای تمام مرد ها . پیشنهاد میکنم اقایون مثل من این کتاب رو مطالعه کنن

کاربر ۲۳۹۲۳۳۸
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

خیلی مفید بود

abbas badi
۱۴۰۲/۰۴/۳۱

کتابی ضروری برای داشتن رابطه عاشقانه موفق

kian
۱۴۰۱/۰۶/۱۲

نظر شخصیم اینه که برای‌ شناخت کلی و بهتر، مخصوصا قبل ازدواج، و برای کسایی که خیلی با جنس مخالفشون چالش دارن و بلد نیستن درک کنن همو، یا برای کسایی تمایل دارن بهتر ادامه بدن، میتونه کتاب مفیدی.... در حد

- بیشتر

زمان

۱۹ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان