دانلود کتاب صوتی فینِگِن و فاکس با صدای سامان قلیچ‌خانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فینِگِن و فاکس اثر هلن ال ویلبر

دانلود و خرید کتاب صوتی فینِگِن و فاکس

معرفی کتاب صوتی فینِگِن و فاکس

کتاب صوتی فینِگِن و فاکس، داستان اسبی است که در نیروی پلیس نیویورک خدمت می‌کند. هلن ال ویلبر نویسنده‌ی این کتاب است و کارن اقوامی آن را به فارسی ترجمه کرده است. کتاب صوتی فینِگِن و فاکس محصول انتشارات آوا رسا است. 

درباره‌ی کتاب صوتی فینِگِن و فاکس

کتاب صوتی فینِگِن و فاکس داستان دوستی و ماجراهایی است که فینِگِن و فاکس با هم پشت‌سر می‌گذارند. فینِگِن اسم اسب افسر فاکس است. آن‌ها با هم در نیروی پلیس نیویورک خدمت می‌کنند. دوست دارید بدانید کجا؟ 

آن‌ها توی میدان ساعت کار می‌کنند. اگر قرار باشد یک مسابقه‌ی ورزشی برگزار شود، فینِگِن و فاکس مراقبند تا اتفاق بدی برای کسی نیفتد. اگر قرار باشد یک رژه‌ی هیجان‌انگیز توی شهر اتفاق بیفتد، فینِگِن و افسر فاکس مراقب همه چیز هستند تا رژه به بهترین شکل ممکن پیش برود! دوست دارید بدانید چه کارهای دیگری هم دوتایی با هم انجام می‌دهند؟

کتاب صوتی فینِگِن و فاکس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی فینِگِن و فاکس برای کودکانی که سال‌های مدرسه‌شان را می‌گذرانند، جذاب و شنیدنی است.

جملاتی از کتاب صوتی فینِگِن و فاکس

سلام، به من میگن فینِگِن است. من یک اسبم، دَه سالم است و حدود ۵۰۰ کیلو وزن دارم. کفش‌های من از جنس فولاد است. من عضو نیروی پلیس شهر نیویورکم و میدان ساعت محوطه‌ی کاری من است. با همکارم هم آشنا بشوید. اسمش تایرون جِفِرسون فاکس است. من تی.جی صدایش می‌کنم، ولی شما میتوانید بهش افسر فاکس، یا تی.جِی هم بگویید. توی همین نیویورک بزرگ شده و خیلی خوب بسکتبال بازی می‌کند. وقتی تی.جِی سوارم میشود، ما دوتا با هم یک پلیس سه متری میشویم. بخش پلیس‌های سواره‌ی شهر نیویورک، فقط بهترین پلیس ها و اسب‌ها را انتخاب می‌کند و ما جزء بهترین‌هایش هستیم! 

برای اینکه بتوانیم از شهر نیویورک مراقبت کنیم باید روحیه‌ی آرام و خونسردی داشته باشیم، ما اسب‌ها به طور طبیعی استرس داریم و وقتی می‌ترسیم فرار می‌کنیم، ولی با ماه‌ها تلاش و تمرین توی پاسگاه پلیس‌های نیویورک یاد می‌گیریم که با کنترل و اعتماد به نفس بالا برای هر موقعیتی آماده باشیم، چه کنترل کردن جمعیت توی مسابقات ورزشی و چه کنترل راهپیمایی یا رژه در خیابان پنجم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان