دانلود کتاب صوتی لذت بخشش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی لذت بخشش

لذت بخشش نام اثری از رابرت دی. انرایت است.

فراز پندار این داستان را به فارسی برگردانده است و انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) آن را چاپ و منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب «لذت بخشش»

دعوا و اختلاف نظر میان بچه‌های یک خانواده همیشه طبیعی است. اما والدین باید با آگاهی کامل در حل مسائل این چنینی به فرزندانشان کمک کنند. یکی از این موارد صحبت و گفتگو درباره‌ی بخشش و لذت بخشش است. اما آیا صرفا یک گفتگوی ساده به کودکان چیزی از لذت و حس خوب بخشش می‌آموزد؟ جواب قطعا نه است. حال می‌دانیم که در چنین مواقعی داستان‌ها و کتاب‌های بسیاری هستند که می‌توانند به ما کمک کنند. لذت بخشش نوشته‌ی رابرت دی. انرایت یکی از این داستان‌ها است.

فری و زی‌زی دعوایشان شده است. فری می‌گوید تو من را زدی اما زی‌زی مخالف است! او می‌گوید لباست را که روی آن ژله ریخته بود تمیز کردم. حالا که بابا خرگوشه از ماجرا خبردار شده با یک داستان لطیف و بامزه، حس خوب و عمیق لذت بخشش را به فرزندانش نشان می‌دهد.

کتاب «لذت بخشش» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

لذت بخشش برای کودکانی خردسال و کودکانی که سال‌های اول مدرسه را می‌گذرانند، جذاب و خواندنی است. این کتاب همچنین  برای والدین و مربیان نیز کتابی مفید و جالب است.

جملاتی از کتاب «لذت بخشش»

روزی بود. روزگاری بود. در زمان‌های نه چندان قدیم آقا خرگوشه و خانم خرگوشه با دوتا بچه‌ی بازیگوش، فری و زی‌زی، توی یک کلبه‌ی زیبا زندگی می‌کردند.

آقا خرگوشه دوست داشت کلبه همیشه تمیز و مرتب باشد. هیچ چیز توی آن گم یا خراب نشود.

او همیشه به بچه‌ها می‌گفت این کلبه باید برای همه چیز جا داشته باشد. هر چیز هم باید سر جای خودش باشد.

آقا خرگوشه داشت چای می‌خورد، کتاب مورد علاقه‌اش را می‌خواند و از آرامش کلبه لذت می‌برد. هر وقت همه چیز توی کلبه مرتب بود آقا خرگوشه احساس خوبی داشت.

یک دفعه فری و زی‌زی با سر و صدا پریدند توی اتاق. بالا و پایین می‌پریدند! جیغ می‌کشیدند و آه و ناله می‌کردند...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ دقیقه

حجم

۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷,۵۰۰
تومان