دانلود کتاب صوتی قدرت ایمان با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت ایمان اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت ایمان

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۲.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت ایمان

«قدرت ایمان» اثر جول اوستین به گوینده‌گی نازنین آذرسا است.

 در این کتاب جول اوستین بیان می‌کند که شما با داشتن ایمان قوی به این که به هر چیزی که در قبلتان هست خواهید رسید و رسیدن شما به رویاهایتان در کائنات فقط و فقط بستگی به درجه ایمان شما به رسیدن به خواسته‌هایتان دارد. 

در بخشی از این کتاب می‌شنویم:

«خانمی بود که برای مدت ۱۲ سال از بیماری خونریزی رنج می‌برد. به دکترهای زیادی مراجعه کرده بود و پول زیادی را صرف درمان بیماری‌اش کردهرکاری را می‌توانست انجام داد تا درمان شود اما تأثیری نداشت و هر روز بدتر می‌شدیک روز متوجه سروصدایی در شهر شده بود، متوجه شد که مسیح از آنجا می‌خواهد عبور کنداو داستان‌هایی از اینکه چگونه مسیح مرد معلول و مرد نابینا را شفا داده بود و بیماری جذام را درمان کرده بود، شنیده بودچیزی در درونش زنده شدبا خودش فکر کرد وقتی برای دیگران می‌تواند این کار را انجام دهد، پس برای من هم می‌تواند انجام دهداو می‌توانست ناامید شود، شکایت کند و بگوید زندگی منصفانه نیست، چرا این اتفاق افتاداما در عوض به خودش گفت که اگر بتوانم خودم را به مسیح برسانم و فقط گوشه ای از لباس‌اش را لمس کنم، حالم خوب می‌شودمشکل اینجا بود که جمعیت عظیمی دور مسیح جمع شده بودند. هزاران نفر دور او بودند و به نظر این کار غیرممکن  می‌رسید.خیلی‌ها ممکن بود ناامید شوند و بگویند قسمت من نیستاما این زن ناامید نشد. او تصمیم گرفت از این جمعیت عبور کند، ببخشید من باید رد شوم، عذر می‌خواهم من باید جلوتر روم، نمی‌خواهم بی ادبی کنم اما از سر راهم کنار برویدمردم به او نگاه می‌کردند و می‌گفتند مشکل این خانم چیست؟ او یک مأموریت داشت و خیلی مصمم بودمطمئنم که ضعیف بود چون سال‌های زیادی بود که خونریزی داشت. قدرت‌اش را نداشت اما هرطور بود راهش را در بین جمعیت باز کرد».

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

کاربر ۴۴۰۱۶۵۱
۱۴۰۲/۰۸/۳۰

گویندگی افتضاح با روان بازی میکنه

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان