دانلود کتاب صوتی چگونه از بیمار به پزشک تبدیل شویم؟ با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه از بیمار به پزشک تبدیل شویم؟ اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه از بیمار به پزشک تبدیل شویم؟

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه از بیمار به پزشک تبدیل شویم؟

«چگونه از بیمار به پزشک تبدیل شویم؟» اثر جول اوستین به گوینده‌گی نازنین آذرسا است.

در این کتاب جول اوستین می‌خواهد به ما بگوید که وظیفه ما پس از رهایی از بحران و مشکلات چیست و چگونه می‌توانیم باعث خیر و برکت بیشتر برای خود و دیگران شویم...

در بخشی از این کتاب می‌شنویم:

«همه‌ی ما در یک زمان‌هایی از زندگی‌مان الطاف خداوند نصیب ما شده است. مثلاً وقتی که حالمان خوب نبود و گزارشات پزشکی خوشایند نبودند، ولی خداوند ناگهان شرایط را به نفع ما تغییر می‌داد و الان کاملاً سالم هستیم یا مثلاً کسی که عاشق‌اش بودیم را از دست دادیم، فکر نمی‌کردیم دیگر بتوانیم زندگی کنیم. اما خداوند به ما قدرت و آرامش بخشید و الان حتی از قبل هم قوی‌تر هستیم. در آن لحظه ما بیمار بودیم، به درمان نیاز داشتیم، به رستگاری نیاز داشتیم، به لطف خداوند نیاز داشتیم، جایی که به  بن‌بست رسیده بودیم خداوند راهی را پیش روی ما قرار داد. ما همیشه به خاطر این که خداوند ما را خلق کرد، شکرگزار بوده‌ایم و می‌دانستیم که این از الطاف خداوند بوده است اما نکته اینجاست که: اینکه فقط یک بیمار شکرگزار باشیم کافی نیست بلکه باید یک قدم بیشتر بردارید و از یک بیمار تبدیل به یک پزشک شوید. ما اکنون درمان شده‌اید پس باید به یکی دیگر هم کمک کنید تا حال اش خوب شود».

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۵۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۵۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان