دانلود کتاب صوتی راز زندگی شاد با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز زندگی شاد اثر نسرین حیاتی

دانلود و خرید کتاب صوتی راز زندگی شاد

نویسنده:نسرین حیاتی
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی راز زندگی شاد

کتاب راز زندگی شاد نوشته نسرین حیاتی، با توجه به فرهنگ حاکم در کشور ایران روش‌های کاربردی برای داشتن یک زندگی با نشاط و پایدار را ارائه می‌کند. نسخه صوتی کتاب راز زندگی شاد، محصول انتشارات نازنین آذرسا است.

درباره‌ی کتاب صوتی راز زندگی شاد

بهترین تعریفی که می‌توان از شادی ارائه داد این است که فرد زندگی متعادلی دارد و از زندگی خانوادگی و شغلی خودش احساس رضایت می‌کند. کتاب راز زندگی شاد به شما آموزش می‌دهد که چگونه شادی را در زندگی‌تان ایجاد کنید و از لحظه لحظه زندگی‌تان لذت ببرید. عمده‌ترین راه برای یک زندگی شاد داشتن یک سری خط قرمزهاست، علائم هشدار دهنده‌ای که شخص می‌داند اگر بخواهد به آن‌ها نزدیک شود ممکن است شادی و نشاط از زندگی‌اش دور شود. نسرین حیاتی علاوه بر مروری بر این خط قرمز‌ها، آداب معاشرت در اماکن عمومی و فضای مجازی، شناختن حقوق انسانی خود و دیگران، بخشندگی، مثبت اندیشی و... را نیز از عوامل موثر یک داشتن یک زندگی شاد می‌داند.

کتاب صوتی راز زندگی شاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر می‌خواهید جزو انسان‌های شاد دنیا باشید و در جستجوی شادی درونی و دائمی هستید، اگر می‌خواهید زندگیتان پر از موفقیت‌های مادی و معنوی باشد، کتاب راز زندگی شاد برای شما و مناسب شماست.

درباره‌ی نسرین حیاتی

نسرین حیاتی کارشناس ارشد روان شناسی، نویسنده و مدرس مهارت‌های زندگی است و وب سایت www.razeshadi.com را راه‌اندازی کرده تا بتواند رازهای شادی را با مردم درمیان بگذارد.

جملاتی از کتاب صوتی راز زندگی شاد

شادی چیست؟

به خودتان از صفر تا ده در داشتن احساس شادی یک نمره بدهید. صفر یعنی اصلا احساس شادی نمی‌کنید و ده یعنی کاملا حس شاد بودن در زندگی دارید. نمره خود را در جایی یادداشت کنید و بعد به شنیدن کتاب ادامه دهید.

هر انسانی احساسات مختلفی را در طول زندگی خود مشاهده می‌کند. که این احساسات به دو دسته تقسیم می‌شوند. احساسات مثبت و احساسات منفی. احساسات مثبت به کدام دسته از احساسات گفته می‌شود؟ درست حدس زدید: احساساتی مثل شادی، نشاط، عشق و دوست داشتن، امید، قدرشناسی و خوشبختی و ...

احساسات منفی به کدام دسته از احساسات گفته می‌شود؟ بله درست است. غم، تنفر، افسردگی، ترس، افسوس، ناامیدی و ... پس همانطور که ملاحظه فرمودید، شادی یک احساس است و جز احساسات مثبت هر شخصی است.

اگر قرار باشد یک تعریف از شادی بگوییم چه تعریفی خواهد بود؟ شاید بهترین تعریف از شادی این باشد. فرد زندگی متعادلی دارد و از زندگی فردی و شغلی خودش احساس رضایت می‌کند...

نظرات کاربران

saharss
۱۳۹۹/۱۱/۰۷

گوینده خیلی تند صحبت میکنه ، برای اینجور مطالب گوینده باید با طمانینه و آرام صحبت کنه تا کلمات در ذهن بشینه

زمان

۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۵۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۵۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان