دانلود کتاب صوتی هیولای درونتو بیدار کن (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هیولای درونتو بیدار کن (خلاصه کتاب) اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی هیولای درونتو بیدار کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی هیولای درونتو بیدار کن (خلاصه کتاب)

از خواب بیدار شو و کنترل زندگی‌ات را بدست بگیر! اگر از شرایط امروزت خسته شدی و فکر می‌کنی که زندگی آنچه لیاقت تو هست را به تو نداده، باید بدانی که همه چیز دست خودت است. همه موفقیت‌هایی که می‌خواهی درون توست، کافی است بتوانی آنها را تبدیل به واقعیت کنی. در میکروکتاب صوتی «هیولای درونتو بیدار کن» می‌خوانیم که چطور با تسلط روی خودمان، می‌توانیم کنترل سرنوشت‌مان را بدست بگیریم و آن را به سمتی که می‌خواهیم هدایت کنیم. در این میکروکتاب ۱۸ راهکار یاد می‌گیریم که چطور هیولای درونمان را بیدار و از آن در جهت رسیدن به خواسته‌هایمان استفاده کنیم. آنتونی رابینز، یکی از موفق‌ترین و مشهورترین نویسندگان، مربی انگیزشی و سخنران در دنیاست. او در گذشته زندگی فقیرانه و سختی را گذرانده و بیش از ۲۰ کیلو اضافه وزن داشته که این اضافه وزن او را تبدیل به فردی بی‌حوصله و خواب‌آلود کرده بود، اما یک روز تصمیم گرفت که تغییر کند و همه تغییرات موجود در زندگی امروزش را با تغییر تفکرات و دیدش به دنیا به وجود آورد. آنتونی یک بنیاد خیریه بزرگ دارد و تلاش می‌کند تا به همه افراد کمک کند تا سرنوشت خودشان را بدست گیرند. او کتاب‌های بسیار موفق زیادی نوشته و چندین سال متوالی مرد شماره یک آمریکا در استراتژی سبک زندگی و کسب‌وکار بوده است.
معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

کاربر ۱۹۰۵۱۷۲
۱۳۹۹/۰۶/۲۴

کتاب بسیار تاثیر برانگیزی هست

میثم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

بنظرم ی پادکست آموزشی خوبه ولی کاش گوینده یکم با هیجان کتابو میخوند ،درکل نکاته مثبت خوبی داره .

بهاره دادرس
۱۳۹۸/۰۵/۲۳

خیلی راضی نبودم از روایتش صدای گوینده بسیار monoton و خسته کننده بود

Saeed Asad
۱۳۹۸/۰۳/۲۳

خیلی خواب آوره. همش مجبور میشم برگردم عقب و دوباره گوش کنم. فکر کنم به خاطر یکنواختی صدای گوینده کتاب هستش

مرضیه
۱۳۹۸/۰۳/۱۴

برخلاف‌ بقیه کتابهای آنتونی خیلی کسالت بار بود هیجانی برای تموم کردنش نداشتم تعداد جملات الهام بخشش کمتر از انگشتهای دست بود

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۷۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۷۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان