دانلود کتاب صوتی راهنمای خودشناسی (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهنمای خودشناسی (خلاصه کتاب) اثر گروه گردآوری و ترجمه سبکتو

دانلود و خرید کتاب صوتی راهنمای خودشناسی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی راهنمای خودشناسی (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی راهنمای خودشناسی نوشته مارک منسون است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب راهنمای خودشناسی است و با صدای گرم دادبه دادمهر منتشر شده است. 

درباره کتاب راهنمای خودشناسی

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهم‌تر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. همچنین با وجود نسخه صوتی آن‌ها می‌توانید بدون دغدغه در همه‌جا از مطالعه لذت ببرید. امروزه سبکتو حوزه خود را گسترش داده و علاوه‌بر میکروکتاب‌های چکیده شده، دارای کتاب‌ها و داستان‌های کوتاه هم هست.

سبکتو با میکروکتاب می‌خواهد فرهنگ مطالعه را تغییر دهد تا هر فردی با هر شرایطی بتواند در سال ۵۰ کتاب مطالعه کند.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید.

ذهن شما، سازنده تمام اتفاقاتی است که در زندگی‌تان رخ می‌دهد. شاید این حرف به نظر مسخره باشد اما چه خوشتان بیاید چه نه، تنها حقیقت موجود در زندگی است. هر اتفاقی که تا امروز تجربه کردید، مسئولش خودتان هستید. بله شما خواستید تا آنها اتفاق بیوفتند. در واقع شما در ذهنتان آنها را ساخته‌اید. در کتاب صوتی راهنمای خودشناسی مارک منسون با ۳ ایده کلی، تلاش می‌کند تا شما را با ذهنتان آشنا کند. چون وقتی شما بتوانید ذهنتان را کنترل کنید و به سمتی که بخواهید ببرید، در مسیر موفقیت قرار می‌گیرید.

شنیدن کتاب راهنمای خودشناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مارک منسون

مارک منسون، نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین آمریکایی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت مالی است، اما علاقه زیادی به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. او زمانی که کاملا ناشناس بود اولین کتابش را منتشر کرد و با اینکه کسی او را نمی‌شناخت، در کمتر از یکسال توانست ۱۵ هزار نسخه از آن را بفروشد. او همچنان وبلاگش را به روز نگه می‌دارد و یکی از پر مخاطب‌ترین وبلاگ‌های آمریکا را دارد.

بخشی از کتاب راهنمای خودشناسی

چشم‌هایتان را ببندید، نه دست نگه دارید. ابتدا این پاراگراف را به پایان برسانید بعد چشم‌ها را ببندید. بسیار خوب چشم‌هایتان را ببنید و سعی کنید برای مدت ۳۰ ثانیه به هیچ چیز فکر نکنید. آماده هستید؟ شروع کنید.

(۳۰ ثانیه چشماها را ببندید...)

کار چندان ساده‌ای نبود، درست است؟‌ احتمالا افکار و تصورات مختلف همچنان وارد ذهن شما می‌شوند. حالا از شما می‌خواهم همین تمرین را یکبار دیگر انجام دهید اما این بار توجه کنید که کدام افکار و تصورات وارد ذهن‌تان می‌شوند. سعی کنید این افکار را دنبال کنید، آنها را تشخیص دهید و بعد اجازه دهید از ذهن‌تان عبور کنند. ببینید آیا می‌توانید برای مدت ۱ دقیقه این کار را انجام دهید. آماده هستید؟ شروع کنید.

(۱ دقیقه چشماها را ببندید...)

چه افکاری هستند؟ شاید دعوایی باشد که دیروز با برادرتان داشته‌اید. یا تکلیفی که باید برای فردا آماده کنید اما به جای انجام آن مشغول خواندن این میکروکتاب هستید. یا شاید فیلمی که به تازگی دیده‌اید یا یک رویا که مدتی است به آن فکر می‌کنید. احتمالا می‌توانید برای مدت کوتاهی آنها را تحت کنترل بگیرید اما خیلی زود متوجه می‌شوید که بی‌اختیار مشغول فکر کردن به آنها هستید. اگر قبلا تمرکز و مراقبه کرده باشید، حتی خیلی کم، با چیزی که تجربه می‌کنید آشنا هستید. شما چشم‌هایتان را می‌بندید و تلاش می‌کنید ذهن‌تان را حتی برای ۳۰ ثانیه خاموش کنید اما با وجود تلاش بسیار زیادی که می‌کنید افکار مختلف همچنان به ذهن شما هجوم می‌آورند. اگر تا به امروز در کلاس‌های تمرکز یا فعالیت‌هایی مانند ذن شرکت کرده باشید، متوجه شده‌اید که آنها درباره "ذهن پرحرف" زیاد صحبت می‌کنند، این دقیقا همان چیزی است که شما از آن رنج می‌برید.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

Mona
۱۳۹۸/۰۹/۰۵

اموزنده و مفید بود ضمن اینکه صدا ی گوینده عالی بود و تاثیرگذاریش و درک مفهوم بیشتر میشد.

mahsa
۱۳۹۹/۰۲/۲۱

به شدت کوتاه و بی محتوا! :(

زهرا
۱۳۹۸/۱۲/۱۷

بسیار کتاب رسایی بوده ..لذت بردم از گوینده متن هم تشکر میکنم

گیلدا فتحی
۱۳۹۸/۰۷/۲۳

عالی ترین بود . بقدری ک من ازش چکیده یادداشت کردم تا مدام بخودم گوشزدشون کنم

Dexter
۱۳۹۸/۰۲/۰۷

خیلی خوبه خوانش گوینده هم واضح و عالیه

Mohammad reza
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

کتاب خوبی بود. به نظر من خوندنش خالی از لطف نیست. میتونیم خودمون رو بهتر بشناسیم و افکارمون رو کنترل کنیم. در ضمن گوینده بسیار خوبی بود.🙏

nrgess
۱۳۹۹/۰۶/۰۴

بی نهایت عالی بود

امیرحـــسین
۱۳۹۹/۰۱/۱۹

بسیار کاربردی و مفید بود.کتاب نیروی حال از اکهارت تول هم بطور کلی آموزش ذهن دوبخشی هست که در همین کتاب بیان شده. حتما استفاده کنید👌🏼 🐋🌍

حسین سالم
۱۳۹۸/۱۲/۱۷

کتاب خوبیه فقط یه چیزی کسی می دونه کتاب چطور میتونی بکنی داخل فلش ؟

ziba
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

سلام ، بد نبود ولی خیلی خلاصه بود شاید چنتا جمله ی مهم داشت فقط

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۵۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۵۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان