دانلود رایگان کتاب صوتی روانشناسی فروش – برایان تریسی (خلاصه کتاب)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روانشناسی فروش – برایان تریسی (خلاصه کتاب) اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی روانشناسی فروش – برایان تریسی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی روانشناسی فروش – برایان تریسی (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی روانشناسی فروش نوشته برایان تریسی یکی از منابعی است که می‌توان از راهکارهای آن برای افزایش فروش استفاده کرد. هدف تریسی از نوشتن این کتاب آموزش تکنیک‌ها، راهکارها و ایده‌هایی است که می‌توانند در مدت زمانی کم، میزان فروش را تا چند برابر افزایش دهند.

در قرن جدید فروش یکی از مهم‌ترین دانش‌ها و مهارت‌ها به شمار می‌رود و اگر کسی نتواند تخصص، خدمات یا محصولات خود را به فروش برساند با شکست مواجه خواهد شد. بنابراین تقریبا همه افراد باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند تا بتوانند بهره‌وری خود را به بیشترین مقدار ممکن برسانند.

درباره کتاب صوی روانشناسی فروش

روانشناسی فروش از آثار مشهور برایان تریسی، نویسنده و سخنران انگیزشی کانادایی است که به عنوان یکی از کتاب‌های مرجع در حوزه کسب‌وکار شناخته می‌شود. این کتاب روش‌ها و تکنیک‌هایی را آموزش می‌دهد که به کمک آن می‌توان فروشی آسان‌تر، سریع‌تر و بیشتر از همیشه داشت.

این کتاب درحقیقت روایت‌گر تجربیات و آموخته‌های برایان تریسی در حوزه فروش است. او رمز موفقیت در بازاریابی را درک این موضوع می‌داند که فروش بازی رد شدن است! به بیانی دیگر شما نباید از شنیدن جواب رد بترسید؛ چرا که هرچقدر نه بشنوید، عملکرد بهتری در فروش پیدا خواهید کرد.

تریسی فروش را اولین و مهم‌ترین تخصص لازم در کسب‌وکار می‌داند و با نوشتن کتاب «روانشناسی فروش» تلاش کرده مهم‌ترین درس‌های فروشندگی را به شما بیاموزد و شما را به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل کند. نسخه‌ای که در اختیار دارید کتاب صوتی روانشناسی فروش با گردآوری آکادمی بازار است.

نسخه‌ی اصلی این کتاب ۱۰ فصل دارد و برایان تریسی در هر بخش آن به یک نکته کلیدی در زمینه فروش می‌پردازد. این نویسنده علاوه بر اینکه صاحب یک شرکت بین‌المللی است، سعی دارد در نقش یک مشاور و راهنمای فروش برای سازمان‌های بزرگ نیز ظاهر شود. روانشناسی فروش حاصل ده‌ها سال کار و تجربه تریسی است که با زبانی ساده و روان در اختیار شما قرار گرفته است. شنیدن خلاصه این کتاب صوتی اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد و به شما کمک می‌کند تا افکار، احساسات و رفتار خود را کنترل نمایید.

تریسی یکی از راهکارهای افزایش قابل‌توجه فروش در سازمان را ایجاد همزمان حس ترس و طمع در خریدار می‌داند. او توضیح می‌دهد اگر در وضعیتی قرار گرفتید که نتوانستید هر دوی این احساسات را به کار بگیرید، حس ترس را انتخاب کنید! ترس، حس بسیار قدرتمندی است و می‌تواند مخاطب را مجاب به خرید کند.

کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی یکی از مشهورترین آثار اوست که به محض انتشار با استقبال بالایی روبرو شد و در نهایت به فهرست کتاب‌های پرفروش جهان اضافه شد. این اثر تا به امروز به ۱۶ زبان زنده دنیا ترجمه شده و در ۲۴ کشور مختلف به فروش رسیده است.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

همه فعالان حوزه کسب‌وکار و کارآفرینان درس‌های زیادی از کتاب صوتی روانشناسی فروش خواهند آموخت. خیلی از صاحبان کسب‌وکار مشکل فروش را تجربه کرده‌اند اما آن‌ها می‌توانند با شنیدن خلاصه این کتاب، با صرف زمان کمی از راه‌حل‌های پیش روی خود مطلع شوند.

چرا باید کتاب صوتی روانشناسی فروش را بشنویم؟

پیش از هرکاری باید بپذیرید که فروش دانش است و نیاز به آموزش دارد تا بتوانید در آن موفق شوید.

کتاب صوتی روانشناسی فروش استراتژی‌ها و روش‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توانید در کسب‌وکار خود رشد کرده و پیشرفت نمایید. این کتاب یکی از آثار درخشان در زمینه بازاریابی است که تکنیک افزایش فروش را به شما می‌آموزد. زمانی که فروش شما بیشتر شد، درآمد بالاتری به دست می‌آورید و افزایش درآمد به این معنی است که می‌توانید کسب‌وکار خود را توسعه دهید.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در جزیره پرنس ادوارد کانادا به دنیا آمد. برایان که امروزه یکی از بزرگ‌ترین سخنرانان انگیزشی و مربیان فروش در جهان است، کودکی سختی داشته و در یک خانواده فقیر بزرگ شده است.

پدر برایان کار ثابت نداشت و از پس هزینه‌های زندگی خانواده خود برنمی‌آمد؛ به همین دلیل برایان و سه برادر دیگرش که چند سالی بود به کمک سازمان‌های خیریه تحصیل می‌کردند، مجبور به ترک تحصیل شدند تا بتوانند با کار کردن بخشی از هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند.

برایان تریسی جوانی پر تنشی داشت و کارهای زیادی را در زمینه‌های متفاوت امتحان کرده بود. این نویسنده سال‌ها سفر کرد و به انجام کارهای کوچک مشغول پرداخت تا در نهایت تصمیم گرفت وارد حوزه فروش شود. سال‌های اول شرایط ناامیدکننده بود و برایان نمی‌توانست چیزی بفروشد. اما او تسلیم نشد تا توانست اطلاعات و دانش خود را از طریق همکاران و مدیرانش افزایش داد. این شخص توانسته بود با دقت در کار، مطالعه کتاب‌های مختلف و تماشای فیلم‌های آموزشی مفهوم فروش را درک کند و به یکی از موفق‌ترین افراد جهان تبدیل شود.

آثار درخشان و بی‌نظیر برایان تریسی فقط در کتاب صوتی روانشناسی فروش خلاصه نمی‌شود و از دیگر نوشته‌های او می‌توان «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دار کردن زندگی»، «مذاکره»، «جادوی جهت‌دار کردن زندگی»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «هنر فروش کردن»، «نقطه تعادل خود را پیدا کنید»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «موفقیت شغلی»، «طعم شیرین پیروزی» و «جذابیت و زبان بدن» را نام برد.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

elyas fateh
۱۳۹۸/۰۶/۰۱

واقعا افتضاح مطالب رو بسیار سریع گفتن و بیشتر تایم تبلیغات بود. اصلا از طاقچه انتظار نداشتم.

مهدی
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

واقعا افتضاح این دیگه چه جورش بود. کتاب رو با گوشت کوب کوبیده بودن تحویلمون دادن. لطفا رسیدگی کنین هزینه ما رو پس بدین

امیر عباس موسوی
۱۳۹۸/۰۵/۰۱

یه ستارم زیاده براش اصلا خوب نیست از صدا گزاریش نگم که واقعا بده.

Fatemeh H
۱۳۹۷/۰۹/۱۹

افتضاح! ۷۰۰۰ تومن پول میدی برای ۲۰ دقیق شنیدن تبلیغ آکادمی بازار!!! ۲۵۰ صفحه کتاب رو تو ۲۰ دقیقه خلاصه کردن و هیییییچ مطلب بدردبخوری توش نیست! فقط هدف تبلیغه! واقعا غیرحرفه ای و غیر اخلاقی....

hasan
۱۳۹۸/۰۵/۰۱

افتضاح حرومتون باشه من که راضی نیستم

Shahram Amintorabi
۱۳۹۷/۱۱/۰۷

اصلا خوب نیست، کتاب را زیادی خلاصه کرده اند( فقط ۱۷ دقیقه) و بسیار ناقص ارائه شده. بعلاوه در ابتدا و در انتها موسسه تبلیغات خودش را میکند و زیادی هم وسط کتاب موزیک پخش کرده. وقت تلف کردن است.

HusenXan
۱۴۰۰/۰۱/۰۶

آقای مدیر عامل نمیدونم کجا ما میخوایم کتاب گوش بدیم اون وقت شما میای موسسه خودتو تبلیغ میکنی😐

کاربر ۲۹۸۵۴۲۸
۱۴۰۰/۰۱/۰۵

بسیار عالی

zingin
۱۴۰۰/۰۹/۲۰

حیف این کتاب خوب ک به این شکل ناجور خلاصه و صداگذاری شده...

سیداحمد فاطمی
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

خلاصه برداری افتضاح

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۴۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۴۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان