دانلود رایگان کتاب صوتی بازاریابی چریکی برای مشاوران – جی کانرد لوینسون (خلاصه کتاب)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازاریابی چریکی برای مشاوران – جی کانرد لوینسون (خلاصه کتاب) اثر جی کنراد لوینسون

دانلود و خرید کتاب صوتی بازاریابی چریکی برای مشاوران – جی کانرد لوینسون (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی بازاریابی چریکی برای مشاوران – جی کانرد لوینسون (خلاصه کتاب)

جی کانرد لوینسون، پدر علم بازاریابی چریکی و نویسنده‌ی کتاب «بازاریابی چریکی برای مشاوران : تاکتیک‌های فوق مؤثر برای برد مشتری های سود آور»، روش‌های جالبی برای مقابله با روش‌های سنتی بازاریابی ارائه داده، و این روش‌ها را، بازاریابی چریکی نامیده است. از نظر لوینسون، هدف از بازاریابی چریکی، پیاده سازی تبلیغات غیر معمول و نامتعارف با صرف کمترین هزینه ی مالی و اطمینان یافتن از مؤثربودن آنان است. همچنین از نظر وی، کمپین‌های تبلیغاتی باید شگفت انگیز، شوک آور، منحصر به فرد، زیرکانه و حتی گستاخانه باشد.

بازاریابی هنر تغییر عقاید مردم یا حفظ عقاید آنها است به طوری که تمایل به همکاری با شما را داشته باشند. برای موفقیت در هر نوع بازاریابی، شما باید محصول یا خدمات خود را طوری معرفی کنید تا افراد متقاعد شوند محصولی که قبلا مصرف می‌کرده‌اند را تغییر دهند و محصول و خدمات شما را با رضایت بپذیرند. این امر زمان بر است و نیازمند صرف وقت و انرژی زیادی است. بنابراین بازاریابی یک فرایند است نه یک اتفاق!

بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی، در انگلیسی گوریلا مارکتینگ (Guerrilla Marketing) نامیده می شود. در واقع بازاریابی چریکی نوعی هنر است، همان طور که نقاشی، نویسندگی، عکاسی، هنرپیشگی و موسیقی را به عنوان هنر میشناسیم، بازاریابی چریکی هم بکار گیری مجموعه هنرهای فوق است. این نوع بازاریابی یک استراتژی غیر معمول را ارائه می‌دهد که سعی دارد با کمترین هزینه مالی، بیشترین اثرگذاری را داشته باشد.

در ادبیات مدیریت بازاریابی، این نوع بازاریابی در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی، بازاریابی چریکی «بازاریابی بدون هزینه مالی» هم نامیده می شود. زیرا در این روش تلاش می‌شود که وقت، انرژی و تخیل بازاریاب صرف تبلیغات شود و تنها با هزینه مالی به دنبال جذب مشتری نباشیم.

نظرات کاربران

مهران
۱۳۹۹/۱۰/۰۹

از طاقچه این انتظار رو داریم که این نوع کتاب های بی کیفیت رو از طاقچه حذف کنن. یه کتاب ۲۰۰ صفحه ای رو توی بیست دقیقه چطور میشه شرح داد؟ برای اعتماد و هزینه مخاطبانتون ارزش قائل باشید لطفا🙏

Mohammad Mohammadi
۱۳۹۸/۰۱/۰۸

تصور من از دانلود این کتاب صوتی بر این بود که مطالب خوبی دستگیرم میشه ولی فقط حدود ۲۵ دقیقه پرزنتیشن اولیه بود. دقیقا اطلاف وقت و پول بود.

کاربر 4522051
۱۴۰۱/۰۳/۰۶

ریدید

م ک
۱۳۹۷/۱۱/۲۸

کتاب ضعیفی است، توضیح واضحات می‌دهد که البته هیچ ارتباطی به بازاریابی چریکی ندارد. هدر کردن پول و وقت حتی اگر رایگان باشد

كامران
۱۴۰۲/۰۶/۲۲

دانش ضعیف گوینده و سمبل کردن چند مطلب برای از سر بازکردن و تولید محتوای الکی هنر نیست!

کاربر ۵۱۰۹۶۳۱
۱۴۰۲/۰۲/۲۷

۱. وقت زیادی زو از شنونده بابت تبلیغ موسسه میگیرن . ۲. خلاصه خیلی کلی است و حس خوندن کتاب رو به ادم نمیده. ۳. و اینکه چون خلاصه کتاب سلیقه ای هم هست یعنی براساس سلیقه خلاصه کننده هست برای

- بیشتر
Hosein
۱۴۰۰/۰۱/۲۶

عالی بود

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۵۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۵۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان