دانلود کتاب صوتی قصه‌های مرزبان‌نامه با صدای علیرضا محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی قصه‌های مرزبان‌نامه

«قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» مجموعه کتابی به قلم مهدی آذر یزدی «پدر ادبیات کودک و نوجوان» ایران است که در آن، داستان‌های کهن را برای کودکان و به زبان کودکانه، بازنویسی کرده است. او اولین نویسنده‌ای است که در ایران به فکر نوشتن داستان برای کودکان و نوجوانان افتاد. این جلد از مجموعه که با صدای گرم علیرضا محمدی روایت می‌شود. داستان‌های «مرزبان‌نامه» از آثار ارزنده ادبیات فارسی، به زبان ساده برای کودکان است. آذر یزدی جایزه یونسکو و نیز جایزه سلطنتی کتاب سال را پیش از انقلاب ۱۳۵۷ دریافت کرده بود و سه کتابش توسط شورای کتاب کودک کتاب برگزیده سال شده بود.
معرفی نویسنده
عکس مهدی آذریزدی
مهدی آذریزدی

در بیست‌وهفتم اسفندماه سال ۱۳۰۰، جایی تقریباً خارج از شهر یزد، به نام «خرمشاه» پسری به نام مهدی متولد شد. پدرش اعتقادی به مدرسه و درس نداشت. به فرزندش الفبا یاد داد و پای منبرهای مذهبی بزرگش کرد. در آن روزگار، رسم بر این بود که فرزندان کمک‌حال پدران باشند. مهدی هم از هشت سالگی به کمک پدر رفت و در مزرعه رعیتی کار کرد. اما روزگار دلش نیامد تنها رهایش کند و استعدادش را نادیده بگیرد و او مهدی آذریزدی شد؛ پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران.

نظرات کاربران

$
۱۳۹۹/۰۱/۰۶

عالی روح آقای آذریزدی شاد 😔😔

📝📚دال مثل دختر کتابخوان📚📝
۱۴۰۰/۰۶/۱۰

وای چقدر گرون شده 😔😓 من نمونه گرفتم عالی بود اگر ارزون باشه خیلی بهتر بود🙄😐☹️😠😠

zina
۱۴۰۲/۰۲/۲۵

عالیییی ولی گرون و روح آقا آذریزدی شاد

عطرا
۱۳۹۹/۰۷/۰۴

با اینکه بعضی کتاب های صوتی مثل همین کتاب قابلیت انتقال داره ولی یا نمیشه این کار رو انجام داد یا خیلی سخت میشه . خواهشاً خواهشاً خواهشاً یه فکری برای این قسمت قابلیت انتقال بکنید تا راحت تر بشه

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲۹۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲۹۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان