دانلود کتاب صوتی چگونه بر خستگی و ناامیدی غلبه کنیم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه بر خستگی و ناامیدی غلبه کنیم اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه بر خستگی و ناامیدی غلبه کنیم

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه بر خستگی و ناامیدی غلبه کنیم

با گوش دادن به کتاب «چگونه بر خستگی و نا امیدی غلبه کنیم؟» اثر جول اوستین، یاد می‌گیرید احساسی در خود به وجود آورید تا هیچ وقت از رؤیاهایتان دست نکشید تا وقتی که به آن برسید و احساساتی منفی مانند خستگی و ناامیدی باعث نشوند شما از رسیدن به رؤیاهایتان دست بکشید.

یاد می‌گیرید که هدفی را مشخص کنید و بدون اینکه تا انتهای مسیر رسیدن به آن خسته و ناامید شوید، به هدف خود دست‌ یابید.

یاد می‌گیرید که از بالاترین حد پتانسیلی که دارید استفاده کنید.

با سه بخش وجودی خود آشنا می‌شوید و متوجه می‌شوید که وقتی بالاترین بازدهی و تأثیرگذاری را خواهید داشت که بتوانید تعادل را بین این سه بخش برقرار کنید. تمامی این مهارت‌ها را با شنیدن این کتاب صوتی با صدای شیوای نازنین آذرسا یاد خواهید گرفت.

جول اسکات اوستین که در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکا است. خطابه‌های تلویزیونی اوستین را بیشتر از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور جهان می‌بینند.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

بنفشه
۱۳۹۸/۰۸/۱۳

واقعا صدای این گوینده آزار دهنده و بی روحه و لحن صحبتشون تاثیر گذاری سخنان جول اوستین رو از بین میبره،نمیدونم چه اصراریه تمام پادکست ها رو با صدای این خانم میگذارید با این گویش و حس بد،شدیدا ناراضیم

صالحه سیاوشی
۱۴۰۱/۱۱/۰۵

تو رو خدا این خانم رو از گویندگی‌ به بخش دیگری منتقل کنید

کاربر ۴۴۰۱۶۵۱
۱۴۰۱/۱۰/۱۶

لحن گوینده آزار دهنده است لااقل روی فن بیانتون کار کنید. علاقه زیادی داشتم کتابو بخونم ولی به محض دیدن نام ایشون پشیمان شدم.

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۶۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۶۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان