دانلود کتاب صوتی کی؛ ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی با صدای رها خیرآبادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کی؛ ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی اثر دنیل پینک

دانلود و خرید کتاب صوتی کی؛ ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی

معرفی کتاب صوتی کی؛ ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی

«کِی؛ ترفندهای زمان‌سنجی عالی» اثر دیگری از دنیل اچ. پینگ نویسنده کتاب‌های «انگیزه -Drive» و « TO SELL IS HUMAN» است.

همه می‌دانند که زمان‌سنجی چیز مهمی است، اما چیز زیادی درباره خود این پدیده و ترفندهای استفاده از آن نمی‌دانند. زندگی ما زنجیره‌ای از تصمیم‌های پی‌درپی در مورد «کِی» است: کی یک کسب‌وکار را شروع کنیم؟ کی یک کلاس را در برنامه‌مان بگذاریم؟ و یا کی رابطه عاطفی‌مان با یک فرد دیگر را جدی تلقی کنیم؟ با این حال، ما این تصمیم‌ها را بر اساس شهود و حدس‌هایمان می‌گیریم.

دنیل اچ. پینگ، ایده‌پرداز مطرح حوزه موفقیت و کسب‌وکار، ترفندهای علمی زمان‌سنجی را شناسایی کرده تا به ما کمک کند که در کار و زندگی موفق‌تر باشیم.

پینگ در کتاب «کی؟» که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و آمازون هم بوده است، با بهره‌گیری از یک مجموعه غنی از تحقیقات روان‌شناسی، زیست‌شناسی و اقتصادی نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم از این الگوهای پنهان جدید استفاده کنیم تا جدول زمانی ایده‌آل خود را ایجاد کنیم. چگونه می‌توانیم یک شروع متزلزل را تبدیل به یک شروع تازه کنیم؟ چرا آوازخوانی به همراه دیگران به اندازه ورزش کردن برای شما مفید است؟ زمان ایده‌آل برای استعفا از یک شغل، تغییر حرفه و یا ازدواج کردن کی است؟

کتاب «کی» یک روایت شگفت‌انگیز و خواندنی است که در مورد نحوه ایجاد یک زندگی غنی‌تر و پربارتر نکات جذابی را مطرح می‌کند. دنیل اچ. پینک در این اثر، آخرین تحقیقات و اطلاعات زمان‌سنجی را با داستان‌هایی جذاب و آموزنده و توصیه‌هایی عملی و کاربردی ترکیب کرده، تا به خوانندگان بینشی عمیق و متقاعدکننده بدهد که بتوانند زندگی غنی و دوست‌داشتنی‌تری را تجربه کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد