دانلود کتاب صوتی شفای زندگی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شفای زندگی اثر لوئیز ال. هی

دانلود و خرید کتاب صوتی شفای زندگی

معرفی کتاب صوتی شفای زندگی

کتاب صوتی شفای زندگی نوشتۀ لوئیز ال. هی است. انتشارات موسسه کلید توسعه آموزش مثبت (دید مثبت) این کتاب صوتی را منتشر کرده است. این اثر صوتی، اثری آرامش‌بخش است؛ کتابی که شاید بتواند سبک زندگی شنوندگان خود را برای همیشه تغییر دهد. این اثر صوتی با هدف ساختن زندگی زیباتر برای دیگران نوشته و تهیه شده است. نویسنده مایل است به دیگران کمک کند تا به شفای درون برسند. مقصود لوئیز هی، قطع ارتباط افراد با پزشکان و درمانگران نیست؛ او از مخاطبان خود می‌خواهد از راهکارهای این کتاب صوتی استفاده و آنها را پیوسته تکرار کنند. این روش‌ها می‌توانند، با همکاری پزشکان، برای تندرستی و سلامت بیشتر به کار بیایند.

درباره کتاب صوتی شفای زندگی

کتاب صوتی شفای زندگی به‌گونه‌ای تهیه و تنظیم شده که انگار ما واقعاً در‌ حال صحبت مستقیم با نویسندهٔ آن، لوئیز ال. هی، هستیم. هر بخش از این کتاب صوتی (که در ۴ بخش نوشته شده است) با یک «تأیید» شروع می‌شود و با یک «درمان» به پایان می‌رسد.

کتاب صوتی شفای زندگی با نگاهی بیرونی به فلسفه و باورهای نویسنده آغاز می‌شود. این کتاب صوتی، سعی می‌کند هر یک از ما را با نیازهایمان به‌درستی آشنا کند؛ به همین دلیل تمرکز بسیاری بر روی نیازهای آدمیان دارد. نکوهش، گناه، ترس و خصومت، ۴ متهم اصلی هستند که بیشترین مشکلات بشر را ایجاد کرده‌اند. لوئیز ال. هی اشاره می‌کند که تفکر ما تنها چیزی است که ما با آن برخورد داریم و این فکر می‌تواند به‌راحتی تغییر کند. او باور دارد چنین تغییری چشم‌اندازی بزرگ برای تحول در زندگی و خودسازی در رفتار و احساسات است. در نتیجه، قدم نخست برای ما این است که با تفکر خود بجنگیم.

لوئیز ال. هی در کتاب خود، بینش عمیقی را دربارهٔ رابطهٔ میان ذهن و جسم ارائه می‌کند. او به دنبال راهی برای محدودکردن افکار و اندیشه‌ها  و نیز برای کنترل و محدودکردن افکار نادرست است. اگر ما آماده هستیم تا کاری را انجام دهیم، این کتاب صوتی می‌تواند به ما کمک کند تا به آن دست پیدا کنیم.

کتاب صوتی شفای زندگی از ابتدا تا انتهای خود سبکی از زندگی را ارائه می‌دهد که می‌تواند زندگی شنوندگان را برای همیشه تغییر دهد.

لوئیز ال. هی نویسندۀ این کتاب صوتی در ابتدا‌ی این اثر می‌گوید: «امیدوارم این هدیه یاری‌تان کند تا آن‌ جایگاه درونی را که خانۀ حرمت و عشق خالص و پذیرش خود است، بیابید.»

برخی از طرفداران پزشکی مبتنی بر شواهد، نظریات طرح‌شده در این کتاب صوتی را بی‌اساس قلمداد کرده‌اند؛ ازاین‌رو به نظر می‌رسد به عقیدهٔ بعضی از صاحب‌نظران، بخش‌های خاصی از این اثر صوتی از نظر پزشکی نادرست است. به عنوان نمونه؛ این کتاب ادعا می‌کند که نقص‌های مادرزادی به دلیل «کارما» است که ایجاد شده‌اند و کودکان، پدر و مادر خود را انتخاب می‌کنند.

این کتاب صوتی با بیانی روان و با لحنی خودمانی خوانده شده است.

در سال ۲۰۰۷، این کتاب صوتی به یک فیلم مستند به نام «شفای زندگی» تبدیل شد. فیلمنامهٔ این فیلم مستند را «گی هندریکس» نوشت و «مایکل آ. گورجیان» آن را کارگردانی کرد.

شنیدن کتاب صوتی شفای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به افرادی که می‌کوشند از طریق کسب آگاهی و شناخت خودشان، زندگی بهتری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لوئیز ال هی

لوئیز لین هی، سخنران و نویسنده کتاب‌های انگیزشی و خودیاری در ۸ اکتبر ۱۹۲۶ در لس‌آنجلس آمریکا به دنیا آمد.

مادر او به سبب فشارهای اقتصادی با مرد خشنی ازدواج کرده بود که او و دخترش را کتک می‌زد. لوئیز هی، به خاطر مجموعه مشکلات خانوادگی و اجتماعی که با آن روبه‌رو شد، بدون اینکه از دبیرستان دیپلم بگیرد، به شیکاگو رفت و در آنجا در شغل‌های کم‌درآمد استخدام می‌شد. او در سال ۱۹۵۰، به نیویورک سفر کرد، نامش را عوض کرد و به عنوان مدل، مشغول به کار شد و این برایش موفقیت چشم‌گیری به همراه داشت.

لوئیز هی با یک تاجر انگلیسی ازدواج کرد اما همسرش پس از ۱۴ سال او را ترک کرد. در این زمان وی با آموزه‌های «قدرت تفکر» آشنا شد و به‌عنوان یک کارورز، در این زمینه فعالیت کرد.

هی در حوزه‌های گوناگونِ مهارت‌های خودیاری مطالعه می‌کرد و زمانی که به سرطان مبتلا شد، کوشید از این روش‌ها برای تکمیل درمان‌های دارویی عادی خود استفاده کند.

لوئیز ال هی، با نگارش کتاب «شفای زندگی»، به بررسی خاستگاه‌های متافیزیکی بیماری‌های گوناگون پرداخت. این کتاب در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز جای گرفت و میلیون‌ها نسخه از آن به زبان‌های گوناگون به فروش رسید.

تأسیس مؤسسهٔ «خانه هی» (Hay House) در سال ۱۹۸۴ از دیگر فعالیت‌های او بوده است. این خانه، یک انتشاراتی است که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا قرار دارد. مخاطبان هدف «خانه هی» افرادی هستند که به خودیاری، رشد شخصی و طب جایگزین علاقه دارند.

لوئیز ال. هی در کتاب‌هایش، تجربهٔ خود از برخورد با دشواری‌های سخت زندگی‌اش و مبارزه با بیماری را بیان می‌کند. بخشی از کتاب‌های او عبارت‌اند از:

«شما می‌توانید زندگیتان را بهبود ببخشید»، «شفای زندگی»، «ایدز و ایجاد یک رویکرد مثبت»، «باغ افکار»، «خودت را دوست داشته باش»، «قدرت در درون شماست.»، «دوست داشتن افکار برای افزایش رفاه»، «قدردانی، یک راه زندگی»، «زندگی، بازتاب سفر در شما»، «۱۰۱ راه برای سلامتی و شفا»، «افکار و رژیم غذایی».

لوئیز ال. هی سرانجام در سن ۹۰ سالگی در خانه‌اش درگذشت.

نظرات کاربران

Rashid
۱۳۹۷/۰۶/۱۷

عالی. آرامش بخش

کاربر ۲۵۶۸۲۱۴
۱۳۹۹/۰۹/۱۱

چطور میشه که یه کتاب ۳۵۰ صفحه ای کمتر از ۱ ساعت باشه؟؟؟ پشیمون شدم از خریدش

جاودان
۱۴۰۲/۰۲/۰۷

میتونه یکسری از باورهای محدود کننده راجب مسائل مالی، که ازبچگی همراه هرشخصی امکان داره باشه رو بشکنه🧠 دید خیلی بهتری نسبت به پول پیدامیکنید💰🤔👀 و به صورت مشاوره محور بود،یعنی شرکت کننده ها خاطرات یاسوال خودشونو مطرح میکنند و استاد بهشون مشاوره

- بیشتر
09910113559.moona
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

سلام.کتاب فوق العاده ای هستش ب شرط اینکه باورش داشته باشید وب تمرینات توی کتاب رو ب خوبی انجام بدید.....

مهدیه فتحی
۱۴۰۱/۰۷/۱۹

ما عاشق خودمون و زندگی هستیم ما لیاقت کامیابی و موفقیت را داریم زندگی همیشه زیباست و میتونیم این حس و انرژی خوب و مثبت را به اطرافیانمون نیز انتقال بدیم هر کاری که انجام بدیم آخرش به خودمون برمیگرده پس با حس خوب

- بیشتر
mehrsa
۱۴۰۱/۰۵/۰۴

این کتاب باعث تحولی عظیم تو زندگی میشه

k1toys.com
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

کتاب خوبی بود من دوست داشتم ممنون از طاقچه

محمدرضا
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

طولانی، بی‌کاربرد

negar
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

برای کسی که وقت خوندن کتاب اصلیشو نداره خوبه 🙏

وجیهه بهارستان
۱۴۰۲/۱۱/۱۹

در نسخه اصلی کتاب چنانچه در عنوان کتاب شفای زندگی آمده پیرامون دردهای جسمی نشات گرفته از ناآرامی های روح و روان است اما در این نسخه خلاصه فقط به جنبه اقتصادی و مالی اشاره دارد.

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان