دانلود کتاب صوتی به شرط آفتاب با صدای علیرضا توحیدی مهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی به شرط آفتاب

کتاب صوتی به شرط آفتاب نوشتهٔ لیلا شمس است. علیرضا توحیدی مهر گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر آوایم آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ برش‌هایی از زندگی و زمانهٔ امام رضا (ع).

درباره کتاب صوتی به شرط آفتاب

کتاب صوتی به شرط آفتاب کوشیده است با زبانی مناسب و روان و در قالب داستان، بخشی از زندگی امام هشتم شیعیان را روایت کند. گفته شده است که کمتر کسی از جزئیات زندگی و فضایل معرفتی و اخلاقی امام رضا (ع) خبر دارد. علی بن موسی الرضا، هشتمین امام شیعیان بود که با دسیسهٔ مأمون از مدینه به مرو برده شد تا تحت نظارت نزدیک مأمون باشد و از توطئهٔ بنی هاشم در امان بماند. مأمون که مردی حیله‌گر توصیف می‌شود، برای اینکه خود را حامی خاندان رسالت نشان دهد و هدف اصلی‌اش از انتقال امام مشخص نشود، او را به ولایت‌عهدی خود منصوب کرد، اما در موقعیت‌های متعددی تلاش می‌کرد تا این امام را مفتضح کند. امام رضا (ع) با حضور در مناظرات علمی و همراه‌ساختن قلب‌های مردم با خود در مرکز خلافت به یک تهدید بزرگ برای مأمون بدل گشت. مأمون در نهایت امام را غریبانه به شهادت رساند. در این کتاب صوتی، داستان‌های مینیمالی که برگفته از منابع معتبر است، از زندگی این امام آورده شده است.

شنیدن کتاب صوتی به شرط آفتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعهٔ برش‌هایی از زندگی و زمانهٔ امام رضا (ع) پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی به شرط آفتاب

«شنیده بودم اخرس در مکه به امام رضا الله ناسزا می‌گوید. وارد مکه شدم کاردی خریدم گشتم تا پیدایش کردم. در کمینش ایستادم از مسجد که بیرون می‌آمد می‌کشتمش غلام امام رضا الله سریع خودش را رساند به من نامه‌ای داد دستم:« بسم الله الرحمن الرحیم به حقی که من بر تو دارم قسمت می‌دهم که اخرس را اذیت نکن خداوند محافظم است کفایت می‌کند.» راست می‌گفتند امام رئوف است؛ حتی با دشمنانش.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱۴۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱۴۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۴,۹۰۰
تومان