دانلود کتاب صوتی خاطرات تابستان با صدای سارا نوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خاطرات تابستان اثر فاطمه اشرفی

دانلود و خرید کتاب صوتی خاطرات تابستان

نویسنده:فاطمه اشرفی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خاطرات تابستان

کتاب صوتی خاطرات تابستان نوشتهٔ فاطمه اشرفی است. سارا نوری و محمد یوسف بیاتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و انتشارات احسان آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی داستانی دربارهٔ خداشناسی که برای کودکان نگاشته شده است.

درباره کتاب صوتی خاطرات تابستان

فاطمه اشرفی در کتاب صوتی خاطرات تابستان داستانی دربارهٔ خداشناسی را روایت کرده است. «احمد» نام شخصیت اصلی این داستان و پسری نوجوان است که بنر اردوی تابستانه‌ٔ مسجد را که بر روی دیوار مسجد نصب شده، می‌بیند. بنر از بچه‌ها دعوت کرده که برای شناخت بهتر خداوند، در این اردو ثبت‌نام و به طبیعت سفر کنند. احمد شوق بسیاری برای این اردو در خودش احساس می‌کند؛ چراکه سؤال‌های بی‌پاسخ زیادی دربارهٔ خدا دارد. او تصمیم می‌گیرد تا خواهرش، مریم را هم در این اردو ثبت نام کند. این اثر صوتی دربردارندهٔ ده داستان کوتاه است که همگی با هم در ارتباط هستند. داستان اول این کتاب صوتی کودک «نوازش گوسفندها» و موضوع أن مهربانی خدا با بندگانش است.

شنیدن کتاب صوتی خاطرات تابستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کودکان گروه سنی «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خاطرات تابستان

«آن روز صبح که به دنبال محمدامین رفتم مادرش در را برایم باز کرد و گفت: «محمدامین امروز به کلاس نمی‌آید. او مسموم شده است و چند روزی باید در خانه استراحت کند.» من با ناراحتی به کلاس رفتم. موقع حضور و غیاب آقای رحمانی پرسید: «محمدامین چرا امروز به کلاس نیامده؟» من در جواب گفتم: «آقا امروز که به دنبال محمدامین رفتم مادرش گفت که بیمار است.» دو روز گذشت و محمدامین به کلاس نیامد. روز بعد آقای رحمانی گفت: «بچه‌ها، دوستتان محمدامین مسموم شده است. من هم دلم برایش تنگ شده. از طرفی عیادت مریض در دین اسلام سفارش شده است. خداوند متعال در حدیثی می‌فرمایند: «ای فرزند آدم، مریض شدم و تو به عیادتم نیامدی.» انسان در جواب می‌گوید: «پرورگارا، چگونه تو را عیادت کنم درحالی‌که تو پروردگار جهانیانی؟»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۷۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۷۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان