دانلود کتاب صوتی سیم پیچی مخصوص مغز من با صدای شیرین سپهراد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیم پیچی مخصوص مغز من اثر جولیا  کوک

دانلود و خرید کتاب صوتی سیم پیچی مخصوص مغز من

معرفی کتاب صوتی سیم پیچی مخصوص مغز من

کتاب صوتی سیم پیچی مخصوص مغز من نوشتهٔ جولیا کوک و ترجمهٔ لیلا کاشانی وحید و هادی مرادی است. شیرین سپهراد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ یک داستان برای کودکان در باب اختلال اتیسم و موهبت‌های آن.

درباره کتاب صوتی سیم پیچی مخصوص مغز من

کتاب صوتی سیم پیچی مخصوص مغز من ماجرای زندگی «سام» است؛ پسری که با اختلال اتُیسم زندگی می‌کند و مغزش به‌صورت خاصی سیم‌پیچی شده است. سام می‌خواهد شما نیز او را بشناسید و بدانید که دیدنی‌ها و صداهای اطرافش را چگونه درک می‌کند. سام می‌داند که با همسالانش متفاوت است؛ مثلاً جمعیت بسیار و صداهای بلند او را می‌ترساند؛ حتی در آغوش گرفته‌شدن او را ناراحت می‌کند. رفتارهای متفاوت او مانند بال‌بال‌زدن یا چرخیدن به نظر همه غیرعادی می‌آید، اما شاید این تنها روش سام برای سازگارشدن با محیط است. برخلاف ظاهرش، تمایلات و سرخوردگی‌های او مانند کودکان دیگر است؛ او هم مثل همهٔ کودکان دوست دارد با همسالانش بازی کند، در جمع دیگران پذیرفته شود و مثل دیگران دوست داشته شود. سام با همهٔ وجودِ مخصوصِ سیم‌پیچی‌شده‌اش به اطرافیانش درس صبر، تلاش برای دانستن و کسب استقلال می‌دهد. انتشارات مهرسا و انجمن اُتیسم ایران به‌بهانهٔ چاپ این کتاب همکاری‌هایی با هم کرده‌اند. 

شنیدن کتاب صوتی سیم پیچی مخصوص مغز من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان گروه سنی «ب» پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی سیم پیچی مخصوص مغز من

«حالا عاشق ساعت‌های مختلف هستم. در حال حاضر ۳۷۹ ساعت مچی دارم!»

نظرات کاربران

کاربر
۱۴۰۳/۰۵/۱۵

ایده کتاب درمورد کودکان طیف خفیف اتیسم هست. ویژگی بچه های دارای اتیسم رو به مثال های جالب میگه و تاکید میکنه هر کدوم از ما منحصر به فرد هستیم و یک بچه اتیسم هم در این رفتارش منحصر به

- بیشتر

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۳۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۳۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان