دانلود کتاب صوتی من امتحانش می کنم! با صدای راحله قاسمی جو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من امتحانش می کنم! اثر لوری رایت

دانلود و خرید کتاب صوتی من امتحانش می کنم!

نویسنده:لوری رایت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی من امتحانش می کنم!

کتاب صوتی من امتحانش می کنم نوشتهٔ لوری رایت و ترجمهٔ شبنم حیدری پور است. راحله قاسمی جو گویندگی این داستان صوتی کودک را انجام داده و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی من امتحانش می کنم

لوری رایت در کتاب صوتی من امتحانش می کنم کودکان را با مفهوم جدیدی آشنا می‌کند؛ امتحان‌کردن یا تجربه‌کردن کودکان را آماده می‌کند تا به سمت مکان‌ها، آدم‌ها یا چیزهای جدیدی بروند که نمی‌دانند چه اتفاقی قرار است برایشان بیفتد. احساسات و عواطف آدم‌ها گاهی گولشان می‌زند مخصوصاً وقتی کوچک باشند. جالب است که بروز این احساسات در بزرگسالان هم عادی محسوب می‌شود چون آدم‌ها همواره در معرض تجربه‌های جدیدی هستند که از آن‌ها چیزی نمی‌دانند. لوری رایت در این کتابِ صوتی آگاهی‌بخش مهارت لازم را به کودکان می‌دهد تا با این احساسات فریبنده کنار بیایند و آن را مدیریت کنند.

به کمک کتاب صوتی «من امتحانش می‌کنم» کودکان متوجه می‌شوند که احساس نگرانی طبیعی است و فقط آن‌ها نیستند که برای انجام کار یا مواجهه با مسئلۀ جدید مضطرب می‌شوند. کتاب من امتحانش می‌کنم جملات و عبارت‌های کوتاهی دارد که تکرار آن‌ها به کودک قدرت می‌دهد و توانمندی‌اش را به او القا می‌کند. گاهی بزرگسالان هم تصور می‌کنند باید از ترس‌هایشان دوری کنند اما تسلط پیداکردن بر هر چیزی با انجام‌دادن آن کار و تکرار آن است که ممکن می‌شود. کتاب من امتحانش می‌کنم! ابزاری برای کمک به پدر و مادرهایی است که می‌خواهند فرزندشان را تشویق به انجام کاری کنند. کارهایی که برای بزرگسالان عادی است اما برای کودکان که تجربه‌اش را ندارند اضطراب‌آور تلقی می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی من امتحانش می کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به علاقه‌مندان به کتاب‌های آموزشی و روان‌شناسی برای کودکان و کودکان ۵ سال به بالا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی من امتحانش می کنم

«من به دندان‌پزشکی نمی‌روم! من که نمی‌دانم آن‌جا چه اتفاقی برایم می‌افتد، برای همین مضطرب می‌شوم. مامانم می‌گوید دندان‌هایم باید معاینه شوند. تازه! می‌گوید به سقف اتاق دکتر هم یک تلویزیون چسبانده‌اند. خودم می‌دانم بایدمراقب سلامت دندان‌هایم باشم. پس امتحانش می‌کنم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان