دانلود کتاب صوتی رهایش کن با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی رهایش کن

کتاب صوتی رهایش کن نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ سایت نگرش نیک است. نازنین آذرسا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ موضوعی روان‌شناسی.

درباره کتاب صوتی رهایش کن

کتاب صوتی رهایش کن به قلم فردی نوشته شده که باور دارد انسان خلق شده است تا پر از شادی، آرامش، اعتمادبه‌نفس و خلاقیت باشد. جول اوستین معتقد است که گذراندن زندگی با چیزهایی که ما را سنگین می‌کند و باعث احساس گناه، کینه، شک و نگرانی می‌شود، بسیار آسان است. این چیزها ما را به‌سمت پایین می‌کشد. وقتی به این احساسات منفی فضا می‌دهیم، آن‌ها فضای مورد نیازمان را برای چیزهای خوبی که ما را به‌سمت سرنوشت خود سوق می‌دهد، اشغال می‌کنند. این اتفاق نباید بیفتد. همراه شویبد با نویسنده‌ای با چنین باورهایی در کتاب صوتی رهایش کن.

شنیدن کتاب صوتی رهایش کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد. جول اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۴۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۴۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۸,۷۵۰
۲۵%
تومان