دانلود کتاب صوتی لبخندهای توخالی با صدای آیلار محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی لبخندهای توخالی اثر کاترین آردن

دانلود و خرید کتاب صوتی لبخندهای توخالی

نویسنده:کاترین آردن
انتشارات:رمانو
امتیاز:
۱.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی لبخندهای توخالی

کتاب صوتی لبخندهای توخالی نوشتهٔ کاترین آردن و ترجمهٔ مرجان ایزدی است. گویندگی این کتاب صوتی را آیلار محمدی انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ یک رمان آمریکاییِ ترسناک و دلهره‌آور.

درباره کتاب صوتی لبخندهای توخالی

کتاب صوتی لبخندهای توخالی یک رمان آمریکاییِ ترسناک و دلهره‌آور را در بر گرفته است. داستان چیست؟ سه ماه از معاملهٔ جسورانهٔ «الی» با «مرد خندان» برای نجات عزیزانش گذشته است، اما او بدون هیچ ردپایی ناپدید شده است. مرد خندان به «کوکو»، «برایان» و «فیل» قول داده بود که فرصتی برای نجات او خواهند داشت، اما با گذشت زمانْ نگرانی بر آن‌ها چیره می‌شود. انگار مرد خندان دروغ گفته و الی برای همیشه رفته است. سرنخی پیدا می‌شود؛ پسری که در یک کارناوال سیار ناپدید شده بود، در حوضچهٔ شنای شهر ظاهر می‌شود؛ وحشت‌زده و پریشان. او به هر کسی که گوش می‌دهد، دربارهٔ مردی مرموز می‌گوید که او را با خود برده بود؛ مردی که با یک شرط او را رها کرده بود و آن اینکه پیامی را برساند. رمان هیجان‌انگیز «لبخندهای توخالی»، موضوعات عمیقی مانند دوستی، شجاعت و غلبه بر ترس را در بر گرفته و به مخاطبانش می‌آموزد که حتی در تاریک‌ترین شرایط نیز می‌توان امیدوار بود و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کرد.

شنیدن کتاب صوتی لبخندهای توخالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی آمریکا و قالب رمان ترسناک و دلهره‌آور پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی لبخندهای توخالی

«کارناوال با قطار سفر می‌کرد و اولیویا آدلر هم با آنها همسفر بود. او نمی‌دانست کجا هستند. مناظر مختلفی را می‌دید، گاهی مناطق شهری و گاهی طبیعت وحشی. گاهی هوای آفتابی و گاهی مه‌آلود. اما هرگز نشانه‌ی واضحی وجود نداشت که بتواند تشخیص دهد کجا هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۹۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۹۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان