دانلود کتاب صوتی مصائب یک فری با صدای ارسلان جولایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مصائب یک فری اثر وجیهه غلامحسین زاده

دانلود و خرید کتاب صوتی مصائب یک فری

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مصائب یک فری

کتاب صوتی مصائب یک فری نوشتهٔ وجیهه غلامحسین زاده است. ارسلان جولایی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر سماوا آن را منتشر کرده است؛ یک رمان برای نوجوانان.

درباره کتاب صوتی مصائب یک فری

کتاب صوتی مصائب یک فری دربردارندهٔ یک رمان برای نوجوانان است. «فرید» نام شخصیت اصلی این رمان است. او می‌گوید که در نتیجهٔ سال‌ها تلاش و ممارستِ پدرش، همه او را «فری» صدا می‌کنند. فرید یا همان فری فرزند دوم یک خانوادهٔ چهارنفره است. او برخلاف برخی از ته‌تغاری‌ها، نه نازکش دارد و نه محبوب قلب

مامان و بابایش است؛ طوری که اگر مأموران حقوق بشر یا یونیسف پایشان به خانهٔ آن‌ها باز شود، در همان چند ساعت اول حتماً (به‌قول فرید) تَرَک برمی‌دارند. با فرید و خانوادهٔ او همراه شوید.

رمان حاضر به پرورش و تقویت مسئولیت‌پذیری مخاطبانش کمک می‌کند و در باب نکوهش سطحی‌نگرنی و خرافه‌گرایی، نکوهش بدرفتاری با حیوانات، آشنایی با دنیای درونی نوجوانان، پرورش و تقویت مهارت ارتباط مؤثر با دیگران، پرورش و تقویت مهارت حل مسئله، نکوهش حرص و قدرت‌طلبی، درک اهمیت خانواده، پرورش و تقویت مهارت گفت‌و‌گو و نیز پرورش و تقویت روحیهٔ دوستی و همکاری سخن می‌گوید.

شنیدن کتاب صوتی مصائب یک فری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به نوجوانان دوستدار ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مصائب یک فری

به لطف و مرحمت جنت‌مکان فخر زمان اسطورهٔ زیبایی سیندرلای معاصر، عمهٔ کوچک اما عظیم‌الشأن بنده، بانو سهیلا خاتون، هر موجود زنده‌ای از انسان گرفته تا حشرات، چهارپایان، نرم‌تنان و حتی نباتات در صورت اثبات جنسیت ذکورشان باید تحت رعایت پروتکل‌ها و قواعد و مقررات خاصی از فاصلهٔ صد متری خانهٔ پدربزرگ من عبور کنند و نزدیک‌تر نیایند. در حال حاضر به لطف ایشان مجموعه‌ای پروفایل و پرونده از زندگی پسرهای دم‌بخت فامیل و دانشگاه و در و همسایه درست شده و برای هر کدامشان یک پوشهٔ پنجاه صفحه‌ای از جزئیات زندگیشان ثبت شده است؛ طوری که اگر پوشهٔ هر کسی را جلوی خودش هم بگذارند، قطعاً نمی‌تواند صاحب همهٔ آن اطلاعات ریز و جزئی را بشناسد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۹۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۹۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان