دانلود کتاب صوتی فرزندپروری با صدای مریم بنایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرزندپروری اثر دن گوکین

دانلود و خرید کتاب صوتی فرزندپروری

معرفی کتاب صوتی فرزندپروری

کتاب صوتی فرزندپروری نوشتهٔ دن گوکین و ترجمهٔ شیدا سرمدی است. گویندگی این کتاب صوتی را مریم بنایی انجام داده و انتشارات آوند دانش آن را منتشر کرده است؛ کتابی از مجموعهٔ «کتاب‌های دامیز» (For Dummies).

درباره کتاب صوتی فرزندپروری

«کتاب‌های دامیز» (For Dummies) عنوان مجموعه‌ای است از آثار ساده‌فهم در حوزه‌های گوناگون از روان‌شناسی، فلسفه و علوم طبیعی گرفته تا خودشناسی و کارآفرینی و موفقیت در کسب‌وکار و فناوری. اولین کتاب‌های مجموعهٔ دامیز در اواخر دههٔ بیستم میلادی و با هدف آشناسازی مخاطبان با رایانه و چگونگی استفاده از آن به انتشار رسید؛ سپس به‌دلیل استقبال بسیار مخاطبان به جوانب دیگر زندگی انسان نیز تعمیم پیدا کرد. حدود ۲۰۰۰ عنوان از آثار این مجموعه در سراسر جهان ترجمه شده و به انتشار رسیده است. هر یک از کتاب‌های مجموعهء یادشده به تشریح حوزه‌ای خاص پرداخته و در گردآوری مطالب آن از به‌روزترین و استانداردترین محتواهای موجود استفاده شده است. امتیاز انتشار کتاب‌های این مجموعه در ایران در اختیار انتشارات آوند دانش بوده است. کتاب‌های «فرزندپروری»، «تناسب اندام»، «مکاتبات اداری و تجاری به زبان انگلیسی»، «اقتصادسنجی»، «طلاق»، «ابرغذاها» و «هوش مصنوعی» عناوین برخی از کتاب‌هایی است که از این مجموعه در ایران منتشر شده است. کتاب صوتی فرزندپروری یکی از این آثار است.

شنیدن کتاب صوتی فرزندپروری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب فرزندپروری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی فرزندپروری

«اهمیت اخلاق خوب را نادیده نگیرید. اگر از کودکی به فرزندانتان بیاموزید که با دیگران مهربان و ملاحظه‌کار باشند، آن‌ها با این ویژگی‌ها رشد خواهند کرد. برای این کار باید الگوی خوبی برای آن‌ها باشید. همیشه به کودکان‌تان لطفاً و متشکرم بگویید.

از آداب غذا خوردن غافل نشوید. همه دوست دارند موقع صرف غذا راحت باشند. شاید فکر کنید بامزه است که پدر قاشق را روی نوک بینی‌اش نگه دارد یا یکی از بچه‌ها با دستمال سفره کلاه درست کند و کل مدت غذا خوردن آن را روی سر بگذارد. اگر حتی وقتی بیرون غذا می‌خورید با این‌جور مسخره‌بازی‌ها مشکلی ندارید این توصیه‌ها را نادیده بگیرید اما اگر فکر می‌کنید این رفتار مناسب محیط عمومی نیست به کودکان‌تان آموزش دهید که چه چیزی پسندیده و چه چیزی ناپسند است. بعد خودتان اولین کسی باشید که قوانین را اجرا می‌کند. کودکان به‌سختی قوانین خانه را به خاطر می‌سپارند. وقتی آداب غذا خوردن در خانه و خارج از آن یکسان نیست این مشکل حتی بدتر هم می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۹۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۹۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان