دانلود و خرید کتاب قدرت نرم در سیاست خارجی هند سها نوروزی درکانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت نرم در سیاست خارجی هند اثر سها نوروزی درکانی

کتاب قدرت نرم در سیاست خارجی هند

معرفی کتاب قدرت نرم در سیاست خارجی هند

کتاب قدرت نرم در سیاست خارجی هند نوشته سها نوروزی درکانی است که در انتشارات نداری کارآفرین به چاپ رسیده است.

درباره کتاب قدرت نرم در سیاست خارجی هند

از آنجایی که هند به طور بی سابقه‌ای در حال افزایش قدرت و توان نظامی خود است و یکی از بزرگ ترین واردکنندگان تسلیحات نظامی به شمار می‌رود، حفظ یک تصویر قابل قبول از کشور بسیار حائز اهمیت است. هند برای احاطه کامل بر اقیانوس هند و تاکید بر برتری خود در جنوب آسیا که هر دو مورد پیش نیاز به چالش کشیدن سلطه چین در آسیا هستند، باید منابع قدرتش را به نحوی توسعه دهد که تهدیدی برای همسایگانش به شمار نرود. در این شرایط قدرت نرم بسیار کارساز خواهد بود.

استفاده از ظرفیت‌های قدرت نرم مانند محبوبیت روزافزون یوگا در سراسر جهان، محبوبیت بالیوود، جذابیت ادیان و مذاهب هند، میراث عدم خشونت ماهاتما گاندی و دیپلماسی عمومی فعال دولت فعلی هند به رهبری نارندرا مودی به روشنی نشان می‌دهد که این کشور در مسیر درستی برای استفاده بهینه از توانمندی‌های بیشمارش قرار گرفته است.

دولت کنونی هند به صورت استراتژیک در پی ارتقاء یک تصویر مثبت از هند است تا به طور همزمان مسیر برای افزایش منابع قدرت سخت هند هموارتر شود. مودی به خوبی می‌داند عدم حفظ چنین تصویری راهبردهای مقابله‌ای همسایگان و قدرت‌های بزرگ را در پی خواهد داشت. او با کمک منابع قدرت نرم سعی دارد دوستان و شرکای اقتصادیاش را متقاعد کند که ظهور هند به عنوان قدرتی جدید کاملا صلح‌آمیز خواهد بود.

 کتاب حاضر با واکاوی مفهوم قدرت نرم به سراغ  قدرت نرم در سیاست خارجی هند رفته و منابع و جایگاه این قدرت را در کشور هند بررسی کرده است. 

 خواندن کتاب قدرت نرم در سیاست خارجی هند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان و پزوهشگران علوم اجتماعی و سیاسی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان