دانلود کتاب صوتی کودک خوش رفتار من با صدای علی علیزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی کودک خوش رفتار من

کتاب صوتی کودک خوش رفتار من نوشتهٔ نیلوفر مهدوی هزاوه و محمدحسن شهسواری و علی کاشفی خوانساری است. گویندگی این کتاب صوتی را علی علیزاده انجام داده و انتشارات استودیو صداهای همراه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی کودک خوش رفتار من

کتاب صوتی کودک خوش رفتار من حاوی راهنمایی برای والدین است تا در قالب داستان‌هایی ساده و نیز بحث‌ و گفت‌وگو پیرامون نکات روان‌شناختی داستان‌های مطرح‌شده، به شناخت بهتری از مقولهٔ برقراری ارتباط با فرزندان و تربیت آن‌ها برسند. گفته شده است که برقراری ارتباط درست و سالم با فرزندان یکی از حیاتی‌ترین و درعین‌حال چالش‌برانگیزترین عناصر تربیت فرزند است که به‌طور مستقیم بر سلامت روان آن‌ها و آینده‌شان تأثیر می‌گذارد. هیچ پدر و مادر سالمی قصد آسیب‌زدن به کودک خود را ندارد، اما بسیاری از آن‌ها ناخواسته این کار را می‌کنند! بی‌توجهی به خواسته‌های کودک، عدم‌درک نیازها، تنبیه‌های بدنی و... همگی مصداق بارز کودک‌آزاری است که از عدم‌برقراری ارتباط درست ناشی می‌شود. در بسیاری از موارد فاصلهٔ سنی بسیاری که میان کودک و والدینش وجود دارد، کار را سخت‌تر می‌کند؛ زیرا افکار و احساسات در دو نسل تفاوت بسیاری با یکدیگر دارد و همین درک متقابل را تبدیل به کاری دشوار می‌کند. پدر و مادرها همواره باید این موضوع را به خاطر داشته باشند که به‌عنوان والدین یک کودک، مسئولیت سنگینی برای تربیت او دارند و باید همیشه دست بالاتر را در تلاش برای برقراری ارتباط و همچنین بالابردن میزان سواد و آگاهیشان از مسائل روان‌شناختی مرتبط با پرورش کودک داشته باشند. کتاب صوتی کودک خوش رفتار من ساختاری جلسه‌محور دارد تا والدین بتوانند در گروه‌هایی چندنفره و با کمک یک سرگروه، بحث حوالی داستان‌های کتاب را پیش ببرند. در هر قسمت از کتاب، ابتدا داستانی کوتاه و ساده مطرح شده است که در آن، یک شرایط خاص تشریح شده؛ سپس نکات تربیتی و روان‌شناختی مرتبط با هر موقعیت ذکر شده و پس از آن هم فرصتی برای تبادل نظر در اختیار والدین قرار داده شده است که می‌توانند ضمن آن، از تجارب شخصی و دغدغه‌هایشان دررابطه‌با آن موضوع صحبت کنند.

شنیدن کتاب صوتی کودک خوش رفتار من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ پدرها و مادرها و معلم‌ها و مربی‌های کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی کودک خوش رفتار من

«در داستانی که خواندید، اگر لطیفه‌خانم بدون توجه به احساسات حامد خانه را ترک می‌کرد نتیجه‌ی رفتارش با نتیجه‌ی نهایی این داستان بسیار متفاوت می‌شد. توانمندی اعضای خانواده برای حل یک مشکل، سبب هماهنگی و آرامش در خانواده می‌شود. از سوی دیگر باعث می‌شود فشار ناشی از مشکلات که برای هر خانواده پیش می‌آید آسیب کمتری به اعضای خانواده و به ویژه کودکان برساند. یک راه ساده برای تشخیص اینکه آیا رابطه میان اعضای خانواده موثر است یا نه، این است که ببینیم چگونه و تا چه حد در مورد مشکلات افراد در خانه صحبت می‌کنیم و در هنگام بروز مشکل چقدر می‌توانیم راه‌حل برای مشکلات بیابیم که باعث رضایت همه‌ی اعضای خانواده شود. حالت ناخوشایند این است که یک نفر از اعضای خانواده احساس گرفتاری کند ولی افراد دیگر، او و مشکلش را جدی نگیرند. ممکن است این موضوع در مورد مشکلات کودکان رخ دهد. گاهی ما علایق کودکانمان را فراموش می‌کنیم.»

مبانی نظرات شورای نگهبان در خصوص قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ (با اصلاحات و الحاقات بعدی)
محمدهادی توکل‌پور
ایدئولوژی و علم سیاسی
ویلیام ا. کانلی
از رویا که حرف می زنیم
پیر سورلین
بررسی تاثیر محیط مصنوع بر مغز
روزا اکبرآبادی
تحلیل روند قضائی دادگاه‌ ها و دادسراهای اطفال و نوجوانان در جرائم مواد مخدر
شیوا کشاورزی
جنگل سرخ (جلد اول)
فرزانه دشت بزرگ
هر که وزنش بیش دردش بیشتر
فرشته عبادی
اضطراب امتحان در دانش آموزان
سیداحمد زارع
قایقی به سوی بهشت
ژائو لیهونگ
ایماگوی سارا
برزو نادرلویی
مزرعه کوزه گر
آندرآ کامیلری
هوپاتیا شیرزنی که از مرگ نهراسید
آدریانو پتا
تحلیل حقوقی انحلال قهری قرارداد
امید کاکاوندی
Technical Texts of Sport Sciences
صدیقه خواجه افلاطون مفرد
خوانشی از گرافیک های بوف کور
حامد نعمتی
چاکراها و منابع انرژی
زهره صبوری فرد
جرایم مربوط به آب و خاک
سیده محدثه بهبودی
انسان هوشمند
اشکان مقبلی
طرح حفظ، مرمت و نمایش نگاره های مطلای برجسته چرمی
فاطمه حسنی
سندروم جاهای خالی
سولماز بهرنگی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۱۵۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۱۵۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان