دانلود کتاب صوتی پاکسازی ضمیر با صدای آیلار محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پاکسازی ضمیر اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی پاکسازی ضمیر

نویسنده:دبی فورد
انتشارات:رمانو
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پاکسازی ضمیر

کتاب صوتی پاکسازی ضمیر نوشتهٔ دبی فورد و ترجمهٔ شهناز مجیدی است. گویندگی این کتاب صوتی را آیلار محمدی انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی پاکسازی ضمیر

کتاب صوتی پاکسازی ضمیر درمورد بیداری روحانی در ۲۱ روز سخن گفته است. این کتاب صوتی شما را راهی سفری شخصی و شگفت‌انگیز کرده و چشمانتان را به روی آنچه هستید و آرزو دارید باشید می‌گشاید. دبی فورد با این اثر صوتی کوشیده است ضمیرتان را دگرگون کند و مقصود و مفهوم و شور زندگی را بر شما بنمایاند. اگر به‌طور جدی در نظر دارید به پاکسازی ضمیر در ۲۱ روز بپردازید، به‌احتمال بسیار بیشتر به این دلیل است که می‌دانید سزاوار بیش از آنچه هم‌اکنون از سر می‌گذرانید، هستید. شما به بیشتر از این‌ها نیاز دارید و باید بدانید که سزاوار آن هستید. موارد بسیاری هست که به آن دست نیافته‌اید و آمادهٔ دریافت آن هستید؛ بنابراین امروز روزی عالی است تا نیروی خود را از جهان بیرون پس بگیرید، آن را به درونتان بازگردانید و آمادهٔ سفر برای پیوند دوباره با روحی شوید که شما را به حرکت وا می‌دارد. گفته شده است که با کمک این کتاب صوتی می‌توانید محتویات ضمیرتان را پاکسازی کنید و به واقعیت وجودتان دست یابید. این سفر بیست‌ویک‌روزه به نتیجه نمی‌رسد اگر شما نسبت به بخش‌های تاریک زندگیتان بی‌تفاوت باشید. کشمکش‌های درونی بخشی از وجود هر فرد است. مهم این است که بتوانید با راهکارهایی ساده تمام محدودیت‌های خودساخته را دور بریزید و به یک زندگی و فرم ایدئال برسید. کتاب صوتی پاکسازی ضمیر اینجا است تا به شما در این سفر معنوی کمک کند.

شنیدن کتاب صوتی پاکسازی ضمیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دبی فورد

دبی فورد در یک اکتبر ۱۹۵۵ به دنیا آمد. او نویسنده، مدرس، معلم و سخنران شناخته‌شدهٔ آمریکایی است که بیشترین شهرت خود را برای کتاب «نیمهٔ تاریک جویندگان نور» (The Dark Side of the Light Chasers) به دست آورد. او مسیر خود را با نگارش چندین کتاب دیگر ادامه داد. کتاب‌های «جدایی معنوی»، «چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند»، «پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست‌ویک روز برای ارتباط با مقصود جان» و...، میلیون‌ها نسخه به فروش رفته و به زبان‌های زندهٔ دنیا ترجمه شده‌اند. دبی فورد افزون بر نوشتن، کارگاه‌های آموزشی «فرآورش سایه» را به‌میزبانی رادیو و تلویزیون برگزار و نیز «مؤسسهٔ تحول آموزشی فورد» را تأسیس کرد. طی ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای، او به ارائهٔ کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی در سراسر ایالات متحدهٔ آمریکا و آموزش مربیان برای ارائهٔ کارگاه آموزشی «فرآورش سایه» می‌پرداخت. او در برنامه‌های تلویزیونی گوناگونی (همچون برنامهٔ «اپرا وینفری») حضور پیدا کرد. برخی از کتاب‌های دیگر این نویسنده عبارت است از «شهامت»، «پاکسازی ضمیر»، «در آغوش سایهٔ خود»، «نیمهٔ تاریک وجود»، «بهترین سال زندگی شما»، «راز سایه»، «سؤال‌های درست»، «شجاعت: غلبه بر ترس و برافروختن اعتمادبه‌نفس»، «وجود مقدس شما: کشف نور درون». دبی فورد در ۱۷ فوریهٔ ۲۰۱۳ درگذشت.

بخشی از کتاب صوتی پاکسازی ضمیر

«پاکسازی ضمیر در ۲۱ روز

بیست و یک روز پاکسازی ضمیر به بیست و یک شبانه‌روز صرف وقت برای ساختن رابطه‌ای صمیمانه و مستحکم باروح خودتان و نیرویی جاودانی اشاره دارد که ارادۀ شما را برای زیستن با بیشترین توان تغذیه می‌کند. این روند روندی است ثابت برای پاک‌کردن گذشته، صادق‌بودن با زمان حال، و پیش‌بینی آینده‌ای که در تصور هیچ یک از شما نمی‌گنجد. این فرایند نوسازی عمیق، معنوی تحول عاطفی و ارتباط دوبارۀ شما با عمیق‌ترین هدفتان را میسر می‌کند و طراحی شده است تا از شما در راه رهاکردن تمام عقاید کاذب و فرضیه‌هایی که دیگر فایده‌ای برایتان ندارند، حمایت کند. این پاکی شما را به ارتباطی عمیق و ساده با بزرگ‌ترین عشق قابل‌تصور هدایت می‌کند عشقی که فقط زمانی پدید می‌آید که شما با خودتان، دیگران و زندگی‌تان به همان شکلی که هم اکنون هست، سر آشتی و سازش داشته باشید. می‌توانم با اطمینانی تزلزل‌ناپذیر بگویم که اگر اجازه دهید چنین شود، به نفعتان خواهد بود.

وقتی شما وقت صرف کنید تا جسم خود را از سموم پاک و از فشارها رها کنید پاداشتان انرژی، اضافی سرزندگی، و خوش‌بینی خواهد بود. به همین طریق پاکسازی ضمیر که برای تهذیب ذهن و عواطف شما طراحی شده است مقدار زیادی قدرت و اعتمادبه‌نفس و آرامش عمیق درونی برای شما به ارمغان می‌آورد. رنج‌ها و آزردگی‌های گذشته، پذیرش را برای شما دشوار می‌کند، درحالی‌که هوس‌های خودخواهانه و حواس‌پرتی‌های روزانه از توانایی‌تان برای انتخاب درست می‌کاهد پاکسازی ضمیر شما را به سفر سرزندگی معنوی می‌برد و توجهتان را از دنیای بیرونی به درون مقدستان معطوف می‌سازد؛ همچون پاکسازی جسمانی، شما را از م گذشته رها می‌سازد، و باعث می‌شود بار دیگر بر هدف معنوی‌تان اشراف یابید و به شما موهبت شفافیت و الهام‌پذیری می‌دهد تا به‌گونه‌ای بی‌سابقه به خودتان اهمیت دهید و از خودتان مراقبت کنید.

اگر عزم کرده‌اید گوهری را به دست آورید که زیر سطح خویشتنی که آن را می‌شناسید نهفته است، تصمیمی بجا گرفته‌اید. بهترین توصیف این سفر که تاکنون به آن برخورد کرده‌ام، ماجرایی که واقعاً به کار ما می‌خورد مربوط به یک مجسمه است. در سال ۱۹۵۷، معبدی در تایلند را به جایی دیگر انتقال می‌دادند و گروهی از راهبان مأمور انتقال یک مجسمۀ گــلـی عـظـیـم بودند. وسط راه، یکی از راهبان متوجه شکافی در سطح مجسمه شد.»

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۵۳۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۵۳۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان