دانلود کتاب صوتی اتوبوس انرژی با صدای الهه پرسون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی اتوبوس انرژی

کتاب صوتی اتوبوس انرژی با صدای الهه پرسون، نوشتهٔ جان گوردون و ترجمهٔ آرزو خسروپور است و انتشارات صوتی پُرسون آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اتوبوس انرژی

کتاب اتوبوس انرژی شاهکار جان گوردون، از مجموعه کتاب‌های به سوی موفقیت، یکی از پرفروش‌ترین آثار در حوزه‌ٔ انگیزه است که با زبانی ساده و روان در قالب روایتی داستانی و جالب، نقش انرژی مثبت و داشتن انگیزه را در زندگی روزمره افراد نشان می‌دهد.

جان گوردون (Jon Gordon) در کتاب اتوبوس انرژی (The Energy Bus) با ارائه راهکارهایی کاربردی به شما کمک خواهد کرد تا زندگی خود را تغییر داده و دید متفاوتی به محیط و شرایط خود در زندگی داشته باشید. زندگی همه افراد متشکل از فراز و نشیب‌ها و اتفاقات مختلف است، اما این برخورد شما با آن‌هاست که نتیجه‌ٔ این اتفاقات را تعیین می‌کند. شما در روز با انرژی‌های منفی و مثبت بسیاری مواجه می‌شوید که واکنشتان نسبت به آن‌ها، نحوه‌ٔ زندگی و تعاملتان را با دیگران می‌سازد.

اطرافیان شما تاثیری شگرف در انتقال انرژی مثبت یا منفی به شما دارند؛ بنابراین اینکه چه افرادی را برای ارتباطات روزمره خود انتخاب می‌کنید، از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود. پس اگر خواهان زندگی موفق و شادی هستید باید حواستان به انتخاب اطرافیانتان باشد!

گوردون نویسنده و سخنران آمریکایی در حوزهٔ فروش، فرهنگ، مدیریت و کارهای گروهی است. محتوای بیشتر کتاب‌های او روان‌شناسی هستند و در قالب داستان بیان می‌شوند. گوردون آثار مشهور بسیاری مثل «مزیت رهبری مثبت‌گرا»، «مثبت یا منفی انتخاب شماست»، «قانون غر زدن ممنوع»، «کلاه ایمنی»، «بذرت را از کجا آوردی»، «میخ موفقیت را محکم بکوب» و ... را نگاشته که تمام این‌ها در دسته‌ٔ کتاب‌های موفقیت و انگیرشی قرار دارند.

شنیدن کتاب صوتی اتوبوس انرژی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر خواهان ایجاد شور و اشتیاق در خانواده، شغل، تیم و یا سازمان خود هستید، اتوبوس انرژی را حتماً بخوانید. انرژی و توصیه این کتاب به شما کمک می‌کند تا در هر فعالیتی که انجام می‌دهید انرژی مثبت را برای خود فراهم کنید و بدین ترتیب دنیا را برای حضور خود تبدیل به جای بهتری نمایید.

در نهایت باید گفت این کتاب علی‌رغم اینکه بر مسائل کاری تأکید دارد، قابل استفاده برای تمام جوانب زندگی نیز است و می‌تواند توسط همه مورد استفاده قرار گیرد. شما با استفاده از این کتاب به ارتقا و بهبود انرژی مثبت در زندگی، روابط، شغل، امور اجتماعی و موفقیت‌هایتان دست می‌یابید و روز به روز کامیاب‌تر و شاد‌تر می‌شوید.

این کتاب ۱۰ قانون طلایی دارد که با به کار بردن آنها در هر زمینه، محال است که به موفقیت نرسید.

بخشی از کتاب صوتی اتوبوس انرژی

«چند سال پیش احساس می‌کردم به آخر خط رسیده‌ام. بدون دلیل افسرده بودم، در حالیکه همه چیز داشتم؛ ازدواج موفق، کار مناسب، همکارانی چیره‌دست، ثروت. من در ظاهر همه چیز داشتم ولی واقعاً احساس خوشبختی نمی‌کردم. این احساس باعث شده بود در زندگی خیلی بی‌انگیزه باشم. عدم توجه به رشد شخصیتی باعث شده بود که من علی‌رغم داشتن ثروت و چیزهایی که دیگران آرزوی آن‌ها را داشتند احساس خوشبختی نکنم. من از خودم غفلت کرده بودم. در آن لحظه من با تمام وجود به این مسئله رسیده بودم که باید تغییر کنم.»

نظرات کاربران

masouneh rezaeiyan
۱۴۰۲/۱۲/۱۹

گوش دادن به این صدای پر انرژی و امید حال دلم رو خوب می کنه و البته یاد آوری بسیار خوبیه که چقدر ارزشمند هستم و زندگی هدیه ای تکرار نشدنیه، پس هر لحظه از اون رو غنیمت بدونم و

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۹۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۹۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان