دانلود کتاب صوتی تلیندز ـ فصل ۳ با صدای مرجان رنجبر + نمونه رایگان
کتاب صوتی تلیندز ـ فصل ۳ اثر زینب منصوری

دانلود و خرید کتاب صوتی تلیندز ـ فصل ۳

معرفی کتاب صوتی تلیندز ـ فصل ۳

کتاب صوتی تلیندز (فصل ۳) اثری است از زینب منصوری که با گویندگی مرجان رنجبر و به کوشش انتشارات رزیدنت‌ يار منتشر شده است. این کتاب شامل خلاصهٔ درس و مجموعه‌سوال‌های آزمون‌ها است. مجموعهٔ تلیندز به داوطلبان شرکت در آزمون رزیدنتی و بورد تخصصی کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

درباره کتاب صوتی تلیندز فصل ۳

تلیندز مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به رشتهٔ پزشکی است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده است. مجموعهٔ تلیندز با ارائهٔ خلاصه‌ای از دروس مورد نیاز دانشجویان پزشکی و آزمون‌های طبقه‌بندی شده، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی را برای شرکت در آزمون‌های پیش رو آماده می‌کند.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌ دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی تلیندز فصل ۳ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی تلیندز به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۶۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۶۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۷۶,۰۰۰
تومان