دانلود کتاب صوتی میلر (فصل ۳۸: ژنراتورهای کاشتنی قلب) با صدای مریم نصوحی + نمونه رایگان
کتاب صوتی میلر (فصل ۳۸: ژنراتورهای کاشتنی قلب) اثر فاطمه عالی نژاد

دانلود و خرید کتاب صوتی میلر (فصل ۳۸: ژنراتورهای کاشتنی قلب)

گوینده:مریم نصوحی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی میلر (فصل ۳۸: ژنراتورهای کاشتنی قلب)

کتاب صوتی «میلر (فصل ۳۸: ژنراتورهای کاشتنی قلب)» اثری از فاطمه عالی نژاد است. انتشارات رزیدنت‌یار کتاب صوتی میلر (فصل ۳۸: ژنراتورهای کاشتنی قلب) را با گویندگی مریم نصوحی منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی میلر (فصل ۳۸: ژنراتورهای کاشتنی قلب)

میلر (فصل ۳۸: ژنراتورهای کاشتنی قلب) یکی از کتاب‌های مجموعهٔ بیهوشی است که براساس میلر ۲۰۲۰ نگاشته شده است. مجموعه بیهوشی که به سری کاوشگر انتشارات رزیدنت‌یار تعلق دارد، به بررسی و مرور سریع بر بیهوشی در فارماکولوژی داروهای بیهوشی و سیستم‌های تحویل دارو می‌پردازد. این اثر منبع مناسبی برای مطالعهٔ داوطلبان آزمون بورد و ارتقا است.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت‌های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی‌شده‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌‌دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی میلر (فصل ۳۸: ژنراتورهای کاشتنی قلب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان پزشکی پیشنهاد می‌شود. میلر (فصل ۳۸: ژنراتورهای کاشتنی قلب) به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود؛ زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۶,۰۰۰
تومان