دانلود و خرید کتاب آسکی در بیهوشی
کتاب آسکی در بیهوشی اثر رعنا محمدیوسف

کتاب آسکی در بیهوشی

معرفی کتاب آسکی در بیهوشی

کتاب الکترونیکی آسکی در بیهوشی اثری از رعنا محمدیوسف و نسرین چائی پز است و در انتشارات رزیدنت یار چاپ شده است. این کتاب دربردارندهٔ جداول، الگوریتم‌ها، تصاویر، نمونه سؤالات سال‌های قبل، آزمونک‌ها و سؤالات متفرقه آسکی و آزمون‌های فوق تخصص براساس آخرین منابع اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ویژهٔ آزمون‌های تخصصی ۱۴۰۳ است.

درباره کتاب آسکی در بیهوشی

کتاب آسکی در بیهوشی حاصل تلاش رعنا محمدیوسف، متخصص بیهوشی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران و رتبه دوم آزمون بورد تخصصی ۱۴۰۲ کشور و  نسرین چائی پز، متخصص بیهوشی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی بابل و رتبه سوم آزمون بورد تخصصی ۱۴۰۲ کشور است. بخش مهمی از سؤالات آزمون‌های آسکی بوردهای تخصصی و فوق تخصصی سؤالات مرتبط با تفسیر الگوریتم‌ها و تصاویر سؤالات فلوشیپ بیهوشی است. مرور سؤالات به‌کار‌رفته در این کتاب برای آشنایی داوطلبان آزمون‌های بورد بسیار مفید است.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب آسکی در بیهوشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب آسکی در بیهوشی دربردارندهٔ محتوای کاملی برای اســتفادهٔ دســتیاران رشــته‌ٔ بیهوشی و فلوشیپ‌های مرتبط است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۳۵۸,۴۰۰
۲۸۶,۷۲۰
۲۰%
تومان