دانلود کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم اثر دلاتورو مک نیل

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم

معرفی کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم

کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم نوشتهٔ دلاتورو مک نیل و ترجمهٔ موعود کوهکن است. مهدی سعادتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات کلید آموزش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم

دلاتورو مک نیل در کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم، به ما کمک کرده است تا قید کارهای غیردل‌خواهی را که صرفاً برای به دست‌آوردن پول انجام می‌دهیم، بزنیم و یک زندگی معنادار و هیجان‌انگیز برای خود خلق کنیم. در این کتاب صوتی یاد می‌گیریم که چگونه موفقیت حقیقی را برای خود تعریف کنیم، کار خود را با زندگیمان تنظیم کنیم (نه برعکس) و از زندگی در راستای شغل، به زندگی در راستای رؤیا نقل‌مکان کنیم. بسیاری از ما مطابق علایقمان زندگی نمی‌کنیم. جبری که در ابعاد مختلف زندگیمان جریان دارد، تبعات بسیاری را همچون بی‌انگیزگی و افسردگی به دنبال خود آورده است. چاره چیست؟ آیا راهی برای هم‌مسیرکردن زندگی و علایق وجود دارد؟ دلاتورو مک نیل برای این پرسش، پاسخی رهگشا و روشنگر در دست دارد.

شنیدن کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و حوزهٔ خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم برسیم

«باید باور داشته باشی که به‌اندازه‌ی نردبونی که انتخاب می‌کنی بالا می‌ری. کل دنیام رو این پیام صوتی زیرورو کرد. عجب پیام صوتی‌ای بود. به خودم قول دادم که یه روز انقدر آدم مهمی بشم که همچین پیام صوتی‌ای برای گوشیم بذارم. تا امروز که مردم فقط برای شنیدن پیام صوتی خفنم بهم زنگ می‌زنن. اما من یاد گرفته‌ام که موفقیت چیه. یه انتخابه. حالا شما دارید اون‌طرف دنیا رؤیاتون رو زندگی می‌کنید و با پشتکار و تلاش از نردبان موفقیتتون بالا می‌رید.

بعضی اوقات خانواده، همکارها، بدخواه‌ها یا هرچی که دوست دارید صداشون کنید، به شما نگاه می‌کنن و می‌گن: «فکر می‌کنی خیلی مهم و کاردرستی؟» اما اونا متوجه نیستن که هیچ تفاوتی بین نردبوناتون وجود نداره. آخه می‌دونید؛ شرکتش بی‌نهایت از این نردبونا درست می‌کنه. تنها تفاوت بین نردبون شما با اون‌ها، اینه که شما انتخاب کردید که نردبونتون بلندتر باشه.

تا به حال شده با خودتون عهد بسته باشید که نردبون بلندتری رو انتخاب کنید ولی دیگران به شما حسادت کنن؟ باید مراقب باشید که رؤیاتونو با چه کسایی درمیون می‌ذارید. متأسفانه همیشه همه برای شما خوشحال نیستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۰۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۰۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان