دانلود رایگان کتاب صوتی معبد مهمان کش با صدای مهدی رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معبد مهمان کش اثر حسین کهندل

دانلود و خرید کتاب صوتی معبد مهمان کش

نویسنده:حسین کهندل
گوینده:مهدی رضایی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۳۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی معبد مهمان کش

کتاب صوتی معبد مهمان کش نوشتهٔ حسین کهندل است. مهدی رضایی گویندگی این مجموعه داستان صوتی را انجام داده و خانه داستان چوک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی معبد مهمان کش

کتاب صوتی معبد مهمان کش حاوی مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که به قلم حسین کهندل در این اثر گنجانده شده‌اند. این اثر حاوی نودوهفتمین برنامهٔ نمایش صوتی داستان کانون فرهنگی چوک است. می‌دانیم که داستان کوتاه به داستان‌هایی گفته می‌شود که کوتاه‌تر از داستان‌های بلند باشند. داستان کوتاه دریچه‌ای است که به روی زندگی شخصیت یا شخصیت‌هایی و برای مدت کوتاهی باز می‌شود و به خواننده امکان می‌دهد که از این دریچه‌ها به اتفاقاتی که در حال وقوع هستند، نگاه کند. شخصیت در داستان کوتاه فقط خود را نشان می‌دهد و کمتر گسترش و تحول می‌یابد. گفته می‌شود که داستان کوتاه باید کوتاه باشد، اما این کوتاهی حد مشخص ندارد. نخستین داستان‌های کوتاه اوایل قرن نوزدهم میلادی خلق شدند، اما پیش از آن نیز ردّپایی از این گونهٔ داستانی در برخی نوشته‌ها وجود داشته است. در اوایل قرن نوزدهم «ادگار آلن پو» در آمریکا و «نیکلای گوگول» در روسیه گونه‌ای از روایت و داستان را بنیاد نهادند که اکنون داستان کوتاه نامیده می‌شود. از عناصر داستان کوتاه می‌توان به موضوع، درون‌مایه، زمینه، طرح، شخصیت، زمان، مکان و زاویه‌دید اشاره کرد. تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در جهان «آنتوان چخوف»، «نیکلای گوگول»، «ارنست همینگوی»، «خورخه لوئیس بورخس» و «جروم دیوید سالینجر» و تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در ایران نیز «غلامحسین ساعدی»، «هوشنگ گلشیری»، «صادق چوبک»، «بهرام صادقی»، «صادق هدایت» و «سیمین دانشور» هستند.

شنیدن کتاب صوتی معبد مهمان کش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره حسین کهندل

حسین کهندل تحصیلات خود را در رشته‌های فلسفه و ادبیات و به‌مدت ۱۰ سال در هندوستان به اتمام رساند. علاقهٔ او نوشتن داستان کوتاه سورئال با موضوعات روان‌کاوانه، فلسفی و اجتماعی بوده است. بسیاری از داستان‌های او به موضوع مرگ پرداخته‌اند. او عقیده دارد که بدون خوانش ادبیات گوتیک، نمی‌توان به درک راستینی از آثار سبک سورئالیسم، نمادین و ادبیات پست‌مدرن رسید. مجموعه داستان «از تهران تا بنارس» حاوی تجربیات و برداشت‌های نویسنده در طی ۱۰ سال در سرزمین هندوستان است. این کتاب در واقع حاوی سیروسفری است با تخیلات نویسنده که یادآور رازی است که در متون هندوان به‌ویژه اوپانیشادها نهفته است. «معبد مهمان کش» یکی دیگر از مجموعه داستان‌های حسین کهندل است.

نظرات کاربران

خوره کتاب^__^
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

خود داستان خوب بود ولی گویندگی بسیار ضعیفی بود به طوری که آدم باهاش کسل میشه

کاربر 4884166
۱۴۰۲/۰۱/۳۱

جالب بود

کاربر ۶۰۳۷۶۰۱
۱۴۰۲/۰۲/۱۹

واای افتضاح بود گویندگی...😕😕

داریوش پارسا
۱۴۰۲/۰۲/۰۷

فقط داستان ابتدایی ارزش زمان داره

froud
۱۴۰۲/۰۳/۰۷

اگر صادق هدایت بود با این داستان خودش شره شره می کرد

f9178307303
۱۴۰۲/۰۳/۰۵

متن سنگین وفهم ان دشوار حال نکردم

.h.yekta.
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

گویندگی ضعیف

هانیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۶

من خودم معبد مهمان کش را وقسمتهایی که درمورد فیلمهای داش اکل وسینما رکس بود را پسندیدم همچنین انسانهای سرگردان درکما جالب بودند

nana
۱۴۰۲/۰۵/۳۱

خیلی کتاب خوبی بود فکر میکردم در تمام قسمتهای کتاب حضور دارم

زمان

۲ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۳۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۳۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان