دانلود کتاب صوتی ماه و پروین با صدای زهرا سادات خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماه و پروین اثر مهناز حیدری

دانلود و خرید کتاب صوتی ماه و پروین

معرفی کتاب صوتی ماه و پروین

کتاب صوتی ماه و پروین نوشتهٔ مهناز حیدری و زینت السادات موسوی است. زهرا سادات خلیلی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و ناشر صوتی سماوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی خاطرات همسر شهید «جلال ذوالقدر» است.

درباره کتاب صوتی ماه و پروین

کتاب صوتی ماه و پروین حاوی خاطرات همسر شهید «جلال ذوالقدر» به نام «خدیجه پرپینچی» است. شهید جلال‌الدین ذوالقدر در مهرماه سال ۱۳۳۸ در روستایی واقع در توابع شهر تاکستان چشم به جهان گشود. ۲۳ سال داشت که ازدواج کرد و زندگی مشترک خود را با خدیجه پرینچی در ابتدای سال‌های جوانی آغاز کرد. حاصل این ازدواج، یک دختر بود و دریایی از خاطرات شیرین و گاه غم‌بار که پس از شهادت او به رشتهٔ تحریر درآمدند و بخشی از آن‌ها را در کتاب صوتی ماه و پروین می‌شنوید. تنها یک سال از ازدواج این شهید گذشته بود که در ام‌الرصاصِ عراق، بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. زینت السادات موسوی و مهناز حیدری مصاحبه با همسر این شهید را ترتیب داده‌اند و در نهایت مستندیْ داستانی و مکتوب از زندگی جلال ذوالقدر در قالب کتابی گویا منتشر شده است.

شنیدن کتاب صوتی ماه و پروین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد شهدای جنگ ایران و عراق و زندگی همسران آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ماه و پروین

«بین خواهران حاج داوود، به شهین جان حس نزدیکی خاصی داشتند. همسر اون هم پاسدار بود و تو جبهه می‌جنگید. می‌دونستم دلشوره‌ی شوهرش رو داره. دم غروب دست روی شکم می‌ذاشت و به بهانه‌ی پیاده‌روی سلانه‌سلانه تو حیاط قدم می‌زد و اینجوری حس دلتنگی و نگرانیش رو می‌پوشوند اما این بهانه‌ها نمی‌تونست منو فریب بده. می‌فهمیدم جسمش تو این خونه‌ست و روحش هزاران کیلومتر دورتر از ماست. جا خوردن‌هاش از صدای زنگ خونه، رنگ‌به‌رنگ شدناش وقت صحبت با تلفن، بغضش تو مهمونی‌ها، بی‌اشتهاییش سر سفره‌ی غذا، حواس‌پرتی‌هاش موقع صحبت؛ همه و همه برای من آشنا بودند. اسفندماه 1363 فرزندش به دنیا اومد. به‌خاطر دایی شهیدش اسمشو قاسم گذاشتن. یه نوزاد زیبا با گونه‌های سرخ و موهای پرپشت مشکی. آقا حجت دوازدهمین روز تولد فرزندش اومد مرخصی. راه زیادی طی کرده و خسته و خاکی بود. هرچی گفتیم کمی بره بخوابه و خستگی در کنه به خرجش نرفت که نرفت. در جواب مرتب تکرار می‌کرد: «حیف نیست بگیرم بخوابم و وقتمو هدر بدم؟» و نوشکفته‌ش رو تو آغوش گرفته بود و تکون‌تکون می‌داد که آروم بگیره.»

نظرات کاربران

کاربر ۶۵۶۴۵۲۵
۱۴۰۲/۰۳/۲۸

لطفا نسخه الکترونی شو بارگذاری کنید

کاربر 7752886
۱۴۰۲/۱۰/۰۲

سلام این کتاب سرگذشت زندگی مادر من و من هست من سمیه ذوالقدر هستم

zahra rezaei
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

تا حالا به این فکر نکرده بودم بعد از شهادت شهید چه اتفاقی برای همسرش میفته چقدر زن تنها میمونه و چقدر بقیه نامهربون میشن! کتاب توصیفات دقیق و خوبی از بعد شهادت داره که به نظرم ارزش گوش دادن داره

زمان

۴ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۶۵۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۶۵۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان