دانلود کتاب صوتی مدرسه یا پادگان با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدرسه یا پادگان اثر دن گاتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی مدرسه یا پادگان

نویسنده:دن گاتمن
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۴.۲از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مدرسه یا پادگان

کتاب صوتی مدرسه یا پادگان نوشتهٔ دن گاتمن و ترجمهٔ روژین شاملو است. شرگان انورزاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و واوخوان آن را که یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «مدرسهٔ پرماجرا» است، منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مدرسه یا پادگان

کتاب صوتی مدرسه یا پادگان  داستانی مهیج از اتفاقات خنده‌دار یک مدرسه است که دن گاتمن برایتان روایت می‌کند. «ای. جی، مایکل»، «دیزی»، «آقای کاربلز» و... اتفاقات جورواجوری را در این داستان برای کودکِ شما تدارک دیده‌اند. برای بسیاری از کودکانی که به‌تازگی تحصیل را آغاز می‌کنند، ممکن است مدرسه دنیایی ناشناخته و کمی ترسناک باشد؛ از طرف دیگر، برای کودکانی که چندسالی است به‌عنوان دانش‌آموز به تحصیل مشغول هستند، مدرسه ممکن است محیط کسل‌کننده و یکنواختی باشد که انگار قرار نیست هیچ‌وقت هیچ اتفاق تازه‌ای در آن رخ بدهد. دن گاتمن در کتاب صوتی مدرسه یا پادگان قرار است تصور کودک را از مدرسه زیرورو کند.

شخصیت اصلی و قهرمان داستان، «ای. جی.» است. او هم مانند بسیاری از دانش‌آموزان از مدرسه نفرت دارد؛ البته ناظم سخت‌گیر و مدیر بداخلاق باعث شده‌اند او چنین حسی نسبت به مدرسه داشته باشد. به نظر ای. جی. و دوستش «مایکل» مدرسه جز سربردن حوصلهٔ آن‌ها هیچ کاربرد دیگری ندارد، اما این بار قرار است هر روزه شاهد اتفاقات هیجان‌انگیز و بامزه‌ای باشند! اول که سروکله‌ٔ سرخ‌پوستان در مدرسه پیدا می‌شود؛ پس از آن هم بوقلمونی با کلاه شیپوری و لباس مهاجران وارد صحنه می‌شود تا مدرسه از صدای خندهٔ بچه‌ها منفجر شود و در نهایت روز ملاقات با رئیس جدید مدرسه فرا می‌رسد که با آن لباس و چکمهٔ ارتشی، مدرسه را به پادگان تبدیل می‌کند؛ البته جشن‌ها و مراسم‌های مدرسه هم فرصت خوبی هستند برای اتفاقات بامزه و خراب‌کاری‌های گروهی!

کتاب‌های مجموعهٔ «مدرسهٔ پرماجرا» که سرگرم‌کننده و خنده‌دارند، برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۴ به چاپ رسید و بسیار زود محبوب دل کودکان شد. در همهٔ عناوین پرتعداد این مجموعه، ماجراها در مدرسه‌ای اتفاق می‌افتد که معلم‌هایش اشخاصی عجیب و دانش‌آموزانش دخترها و پسرهایی سربه‌هوا هستند. معمولاً در هر داستان یکی از معلم‌ها موردتوجه قرار می‌گیرد و قصه پیرامون شخصیت او شکل می‌گیرد. شخصیت اصلی این مجموعه، پسری کله‌شق به نام «ای. جی.» (A. J) است.

شنیدن کتاب صوتی مدرسه یا پادگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۷ تا ۱۲ سال مخاطب این کتاب صوتی هستند.

درباره دن گاتمن

دن گاتمن (Dan Gutman) داستان‌نویسی آمریکایی‌ است که به‌خاطر خلق آثار به یادماندنی در زمینهٔ ادبیات کودک و نوجوان، نام خود را به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز بر سر زبان‌ها انداخته است. دن گاتمن علاوه بر نگارش داستان‌های جذاب کودکانه، در زمینهٔ مطبوعات و ادبیات بزرگسال نیز فعالیت‌هایی داشته است. آثار این داستان‌نویس محبوب، ده‌ها بار برندهٔ جایزهٔ کتاب ایالتی شده است. مهم‌ترین آثار این نویسنده، کتاب‌های مجموعهٔ «مدرسهٔ پرماجرا» که با عنوان «مدرسهٔ عجیب‌وغریب من» نیز شناخته می‌شود. دن گاتمن دربارهٔ این اثر گفته که برای خلق آن سالانه به ده‌ها مدرسه سر زده است و ایدهٔ تمامی ماجراهای کتابش را از اتفاقات رخ‌داده در آن‌ها الهام گرفته است.

نظرات کاربران

کاربر 5568460
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

عالییی

maryam-1173
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

عالی

سبحان زارعیان
۱۴۰۱/۱۲/۰۹

عالی

# زهرا #دهقانی
۱۴۰۲/۰۲/۰۲

آقای کلاتس عجیبه. انتظار هر چیزی داشتم بجز اتفاق هایی که می افتاد

هیلدا
۱۴۰۲/۰۱/۱۴

خیلی جذاب. واقعا عالی. ❤️❤️❤️حس کردم آنجا بودم. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

کاربر ۴۲۸۰۸۵۸
۱۴۰۲/۰۳/۲۸

عالی بود پیشنهاد میکنم تمام فصل های این کتاب و بخونید 😍😍😍💜💜💜💛💛💛

عطرین
۱۴۰۲/۱۱/۱۴

علی هتمن بخرید

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
۲۸,۳۵۰
۳۰%
تومان