دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید با صدای مازیار ربیعی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

دانلود و خرید کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید نوشتهٔ ناپلئون هیل و ترجمهٔ ابوذر کرمی است. مازیار ربیعی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و استودیو نوار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید رازی در خود دارد که به‌وسیلهٔ هزاران نفر از قشرهای گوناگون جامعه موردآزمایش عملی قرار گرفته است. ویژگی عجیب‌وغریب این راز این است: کسانی که آن را به دست می‌آورند و از آن استفاده می‌کنند، درمی‌یابند که فقط با اندکی تلاش به‌سمت موفقیت می‌روند و هرگز تسلیم شکست دوباره نمی‌شوند. این راز به همهٔ کسانی که خواهان آن هستند، به‌طور مساوی خدمت می‌کند و تحصیلات ربطی به آن ندارد. با شنیدن این کتاب صوتی درمی‌یابید که چطور می‌توانید مانند ثروتمندان فکر کنید و مانند آنان به خواسته‌هایی که دارید برسید. کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید در سال ۱۹۳۷ میلادی و در دوران اوج رکود اقتصادی منتشر شد. این کتاب به نقشهٔ راه برای میلیون‌ها نفر تبدیل شد تا از فقر دوران رکود اقتصادی بگریزند و برای خود، خانواده‌ها و در موارد بی‌شماریْ کارمندان خود رفاه فراهم کنند. ناپلئون هیل در طول سال‌ها تحقیق و مصاحبه با افراد ثروتمند و موفق، به فرمولی دست پیدا کرد که به گفته‌ٔ خودش راز رسیدن به ثروت است. او در هر فصل از کتاب صوتی حاضر به یکی از رازهای به‌دست‌آوردن پول اشاره کرده است؛ رازهایی که باعث شده است بیش از ۵۰۰ نفر فوق‌العاده ثروتمند شوند!

شنیدن کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران پول پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳ در ویرجینیا و در خانواده‌ای فقیر متولد شد؛ خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردند، یک اتاق بیشتر نداشت و همیشه کثیف بود. ناپلئون از ۱۳سالگی به نوشتن برای روزنامه‌ها روی آورد و نام «گزارشگر کوهستان» را برای خودش انتخاب کرد. او با پولی که از این راه به دست آورده بود، موفق شد وارد دانشگاه حقوق شود، اما در ادامه نتوانست هزینه‌های آن را بپردازد و تحصیلاتش را نیمه‌کاره رها کرد. ناپلئون هیل استعداد خوبی در نوشتن داشت؛ به‌همین‌دلیل کار مصاحبه با افراد مشهور را به او سپرده بودند. او سال‌ها تلاش کرد تا در نهایت موفق شد نتیجهٔ تمام مصاحبه‌ها را در یک کتاب گردآوری کند. این اثر از راه‌وروش ثروتمندشدن گفته و رمز موفقیت رسیدن به پول از زبان کسانی است که واقعاً به این موفقیت رسیده‌اند. بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن کتاب فروش رفته است. از میان آثار دیگر او می‌توان از «قانون موفقیت» و «دینامیت مغزی» نام برد. ناپلئون هیل از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا بود. او در ۸ نوامبر ۱۹۷۰ از دنیا رفت.

بخشی از کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

«هنگامی که دبلیو.سی. هنلی این ابیات را سرود: «من ارباب سرنوشت خویش هستم، من ناخدای روح خویش هستم»، باید به ما اطلاع می‌داد که علت این‌که ما ارباب سرنوشت خود، ناخدای روح خود هستیم این است که قدرت کنترل کردن افکارمان را داریم.

اگر شاعر این حقیقت مهم را به ما گفته بود، می‌دانستیم که چرا ارباب سرنوشت خویش، ناخدای روح خود هستیم. او باید با تأکید شدید به ما می‌گفت که این نیرو هیچ تلاشی نمی‌کند که بین افکار مخرب و سازنده تبعیض قائل شود و این نیرو، با همان سرعتی که ما را وادار می‌کند مطابق افکار مربوط به ثروت عمل کنیم، وادارمان خواهد کرد افکار مربوط به فقر را نیز به صورت واقعیت فیزیکی درآوریم.

او باید به ما می‌گفت که مغزمان، با افکار بانفوذی که در ذهن داریم، حالت آهنربایی پیدا می‌کند. این «آهنرباها» نیروها، افراد، و شرایطی از زندگی را به شیوه‌ای که هیچ کس با آن آشنا نیست، به سوی ما جذب می‌کنند که با ماهیت افکار بانفوذ ما هماهنگ است.

او باید به ما می‌گفت قبل از این‌که بتوانیم ثروت بسیار زیادی جمع کنیم، باید ذهن خود را با علاقهٔ شدید به ثروت آهنربایی کنیم، که ما باید «پول هوشیار» بشویم تا این‌که علاقهٔ ما به ثروت وادارمان کند برنامه‌هایی مشخص برای اندوختن آن طراحی کنیم.»

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

نگار
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

با کمک خداوند با این کتاب آشنا شدم و زندگی ام تغییر اساسی کرد

قربانعلی لاری آسیابر
۱۴۰۲/۰۲/۲۹

این نوشته ها کاملا درست است مثلا قسمت های مهم کتاب را لو ندهیم

زمان

۷ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۳۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۳۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان