دانلود کتاب صوتی عکس پشه ای با صدای حنانه خدابخش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عکس پشه ای اثر سیدسعید موسوی

دانلود و خرید کتاب صوتی عکس پشه ای

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عکس پشه ای

کتاب صوتی عکس پشه ای نوشتهٔ سیدسعید موسوی است. حنانه خدابخش گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و ناشر صوتی سماوا این مجموعه داستان را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی عکس پشه ای

کتاب صوتی عکس پشه ای نوشتهٔ سیدسعید موسوی، نویسندهٔ خرمشهری است. شخصیت اصلی این داستان صوتی، پسری جنوبی به نام «سعیدو» است. نویسنده با بیانی شیوا و جذاب دغدغه‌ها و نگرانی‌های سعیدو برای ورود به کلاس اول و فضای مدرسه و همچنین سایر مسائلی را که کودکان در این سن با آن روبه‌رو هستند، در غالب یک داستان به رشتهٔ تحریر درآورده است. در مجموعه داستان «عکس پشه‌ای» ما با پسر پر شروشوری طرف هستیم که از هیچ تلاشی برای نرفتن به مدرسه دریغ نمی‌کند؛ از به‌هم‌ریختن صورتش در عکس تا فرار از درودیوار. این کتاب صوتی از ۶ داستان مختلف با عناوین «عکس پشه‌ای»، «در راه مدرسه»، «کیف»، «درخت»، «باغچه» تشکیل شده است. موسوی در حوزهٔ دفاع مقدس هم آثار متعددی از جمله «بخواب ابوالفضل»، «سعیدا » و «فرهنگ‌نامهٔ جاودانهٔ تاریخ» را منتشر کرده است.

پس کتاب صوتی «عکس پشه‌ای» روایتی از میل کودکانه برای آموختن از طبیعت و در جست‌وجوی درک صحیح از شیوهٔ درست آموزش به کودکان است. اگرچه نویسنده راه خیال سعیدو را باز می‌گذارد و به او اجازه می‌دهد که معماهای ذهنی‌اش را در طبیعت کشف کند، اما در کنار این تمایلات، مدرسه‌رفتن را نیز برای او مثل دویدن در پی گربه‌ها و کبوتر‌ها، ساده و دوست‌داشتنی می‌کند. «عکس پشه‌ای» در کنار توجه به اهمیت آموزش در مدرسه، ستایشگر زندگی است.

شنیدن کتاب صوتی عکس پشه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

فاطمه خدابخش
۱۴۰۱/۱۱/۰۲

داستان قشنگی بود حس شادی از سبز شدن باغچه وحس غمگین شدن از پاره شدن تور ماهی صدای گوینده گرم ودلنشین بود آهنگ من را برد جنوب درکل عالی بود ممنون

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۵۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۵۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸,۰۰۰
۷,۲۰۰
۱۰%
تومان