دانلود کتاب صوتی پنج زبان عشق نوجوانان با صدای محبوبه سعیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پنج زبان عشق نوجوانان اثر گری چاپمن

دانلود و خرید کتاب صوتی پنج زبان عشق نوجوانان

معرفی کتاب صوتی پنج زبان عشق نوجوانان

کتاب صوتی پنج زبان عشق نوجوانان نوشتهٔ گری چاپمن و ترجمهٔ سیمین موحد است. محبوبه سعیدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی پنج زبان عشق نوجوانان

کتاب صوتی پنج زبان عشق نوجوانان برای کمک به پدران و مادران عصر کنونی به رشتهٔ تحریر در آمده است؛ عصری دشوار که نوجوانان بیش از هر زمان دیگری با مشکلات گوناگونی که به‌سبب ارتباط وسیع جهانی حاصل می‌شود، والدین خود را نگران و گاه شگفت‌زده می‌کنند. این کتاب صوتی، به اصل عشق در روابط میان والدین و نوجوانانشان تمرکز کرده است؛ مبحثی مهم که نقشی به‌سزا در برطرف‌کردن مشکلات عاطفی و روانی نوجوانان ایفا می‌کند و اگر موردتوجه واقع شود، می‌تواند بسیاری از مشکلات ناشی از آن را از میان بردارد. در این کتاب صوتی، اهمیت عشق در تربیت و پرورش کودکان از نظر روان‌شناسی بررسی شده و راه‌های رفتار محبت‌آمیز با کودکان هم نشان داده شده است.

 گری چاپمن در کتاب صوتی پنج زبان عشق نوجوانان روش‌های اصلی ابراز علاقه توسط نوجوانان را شرح می‌دهد تا وسیله‌ای برای بهبود رابطهٔ آن‌ها و والدینشان باشد. کتاب پیش‌رو سند دیگری بر مهارت قصه‌پردازی این نویسندهٔ پرفروش است و با روایت‌هایی واقعی، شما را تمام‌وکمال با خود همراه می‌کند. او قاطعانه اعلام می‌کند مانع اصلی دریافت عشق، روشی است که برای بیان آن انتخاب کرده‌اید. او در این کتاب، ۵ روش کلی برای ابراز علاقه را شرح می‌دهد تا زبان‌های عشق را بشناسید و دریابید چرا در ایجاد صلح درون خانواده‌تان ناتوان بوده‌اید.

شنیدن کتاب صوتی پنج زبان عشق نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به همهٔ پدران و مادران پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گری چاپمن

دکتر گری چاپمن نویسنده، سخنران و مشاوری است که علاقه دارد به مردم کمک کند تا رابطهٔ عاشقانهٔ مستحکمی داشته باشند. او در اقصی‌نقاط جهان سمینار برگزار می‌کند و برنامه‌های رادیویی او از بیش از ۴۰۰ ایستگاه رادیویی پخش می‌شود. او سال‌هاست که مشاور ازدواج است. این مشاور تجربیات خود از جلسات بی‌شمار مشاوره و بهبود روابط زناشویی را در کتاب «۵ زبان عشق» جمع‌آوری کرده است. او در این کتاب به حقیقتی ناگفته اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد که افراد به زبان‌های مختلفی از عشق صحبت می‌کنند و به شما کمک می‌کند که زبان عشق شریک زندگی‌تان را کشف کنید و بفهمید باتوجه‌به روحیات و شخصیت او چطور به او ابراز علاقه کنید که او عشق شما را دریافت کند.

بخشی از کتاب صوتی پنج زبان عشق نوجوانان

«ساعت یازده و چهل‌وپنج دقیقه‌ی شب وارد اتاق پسر نوجوانم شدم. تمام روز را به مشاوره گذرانده بودم و از نظر جسمی و روحی به‌شدت احساس خستگی می‌کردم. امیدوار بودم که کوتاه بگویم: «شب به خیر، دوستت دارم» و بروم بخوابم. اما پسرم گفت: «پدر! من دخترها رو نمی‌فهمم.» روی زمین نشستم. به تخت او تکیه دادم و پرسیدم: «چی باعث شده تا این نتیجه‌گیری رو بکنی؟» این آغاز یک گفت‌وگوی دو ساعته بود. دِرِک آن موقع هفده سال داشت.

او الان سی‌ویک ساله است. او هنوز هم دخترها را نمی‌فهمد، من هم نمی‌فهمم. اما ما همیشه خیلی راحت با هم حرف زدیم و فکر می‌کنم این همان چیزی است که مهم است. وقت گذاشتن برای نوجوانتان یعنی قسمتی از زندگی خود را به او بدهید. وقت گذاشتن برای یکدیگر یعنی تمام توجه خود را به نوجوانتان معطوف کنید. در آن لحظه هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد. وقت گذاشتن برای یکدیگر از راه‌های قدرتمند ابراز عشق عاطفی است. متاسفانه صحبت به زبان عشقِ وقت گذاشتن برای یکدیگر بسیار دشوارتر از زبان کلام تاییدآمیز یا زبان جسمانی است. به یک دلیل ساده: وقت بیشتری می‌گیرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۶۳۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۶۳۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۵,۸۰۰
تومان