دانلود کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی با صدای سارا جامعی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی اثر جف براون

دانلود و خرید کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی

معرفی کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی

کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی نوشتهٔ جف براون و ترجمهٔ احمد کسایی پور و با صدای سارا جامعی، محمدرضا رجبی، شادی هاشم لو، هستی مرادزاده و بهراد غفاری پور است و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است. کریسمس پرماجرای استنلی یک داستان جذاب، با حال و هوای کریسمس و جشن سال نوی مسیحی است.

درباره کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی

کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی داستانی هیجان‌انگیز و جذاب دربارهٔ خانم و آقای «لمچاپ» به همراه «استنلی» و «آرتور» است که خود را برای کریسمس آماده می‌کنند. آن‌ها بعد از یک روز کاری، به همراه دوستان و اعضای خانواده‌شان بیرون می‌روند و در اطراف محله، همگی سرود کریسمس را می‌خوانند. پس از آن، خانم لمچاپ گروه سرود را به خانه دعوت می‌کند و همگی با هم شیرکاکائو می‌خورند. بعد از پخش هدیه‌های کریسمس، استنلی و آرتور از طریق اخبار تلویزیون باخبر می‌شوند که کمک‌های فراوانی از جمله چادر، خوراک و پوشاک از طریق مردم به دست زلزله‌زده‌های امریکای جنوبی رسیده است. آن دو از این خبر، بسیار خوشحال می‌شوند؛ چون نامه‌ای به بابانوئل فرستاده بودند تا به مردم زلزله‌زده کمک کند. پس آرزوی آن‌ها برآورده شده بود! حالا آن‌ها هم خوشحال هستند.

شنیدن کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جف براون

جف براون سال ۱۹۲۶ در تورنتو به دنیا آمد. او نویسنده، وکیل و همچنین روان‌درمانگر کانادایی بود. مجموعه کتاب‌های او با عنوان «قصه‌های استنلی» از کتاب‌های پرطرفدار بین کودکان و نوجوانان است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن‌ها در سراسر جهان به فروش رفته است. «استنلی و چراغ جادو»، «استنلی در فضا»، «استنلی تخت»، «استنلی نامرئی» و... عنوان برخی از کتاب‌های این مجموعه هستند. این نویسنده‌ٔ پرفروش و محبوب در سال ۲۰۰۳ درگذشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۱۱۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۱۱۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۱,۰۰۰
تومان