دانلود کتاب صوتی اولویت دادن به اولویت‌ ها با صدای مسعود آشوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اولویت دادن به اولویت‌ ها اثر استفان آر. کاوی

دانلود و خرید کتاب صوتی اولویت دادن به اولویت‌ ها

معرفی کتاب صوتی اولویت دادن به اولویت‌ ها

خلاصهٔ کتاب صوتی اولویت دادن به اولویت‌ ها نوشتهٔ استفان آر. کاوی و ترجمهٔ رضا اردلان است. مسعود آشوری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی به ما می‌آموزد چگونه زندگی خود را از روزمرگی نجات دهیم و هدفمند باشیم.

درباره کتاب صوتی اولویت دادن به اولویت‌ ها

ایدهٔ اصلی خلاصهٔ کتاب صوتی «اولویت دادن به اولویت‌ ها» بسیار ساده است؛ چیزهای مهم را اول قرار دهید و زندگی خود را روی مسائل هدفمندتر متمرکز کنید. ممکن است با خودتان فکر کنید این واضح است و برای فهمیدن چنین ایده‌ای نیاز به خواندن یک کتاب ندارید، اما اولویت‌های ما آنقدر که فکر می‌کنیم، واضح نیستند. زمانی که عاشق می‌شوید، اولویت‌هایتان زمین تا آسمان با زمانی که برای رسیدن به یک هدف تجاری تلاش می‌کنید، فرق می‌کنند. ممکن است بدانیم چه چیزی برای شغلمان مهم است، اما دربارهٔ مسائل زندگی شخصی خود سردرگم باشیم؛ البته این‌ همه‌ٔ ماجرا نیست. در بسیاری از مواقع ما با اینکه می‌دانیم چه چیزهایی مهم هستند، اصلاً طبق اولویت‌هایمان رفتار نمی‌کنیم. چند ثانیه به تصمیماتی که ابتدای هر سال جدید می‌گیرید، فکر کنید. آیا می‌توانید بگویید چیزهای مهمی نیستند؟ متأسفانه همه‌ٔ آن‌ها مهم هستند، اما نه‌تنها اجرا نمی‌شوند، بلکه پس از مدتی کاملاً از یاد می‌روند.

یکی از نکات مهمی که کتاب صوتی حاضر به ما می‌گوید این است که پایبندی به چیزهای مهم فقط به انگیزه یا اراده بستگی ندارند؛ اولویت‌ها باید مطابق با ارزش‌ها و اهدافمان باشند؛ در واقع زندگیِ بامعنا ربطی به ‌سرعت یا بازدهی ندارد؛ زیستن یعنی چه کاری انجام می‌دهید و چرا آن را انجام می‌دهید.

شنیدن کتاب صوتی اولویت دادن به اولویت‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره استفان آر. کاوی

استفان آر. کاوی در ۲۴ اکتبر ۱۹۳۲ در آمریکا به دنیا آمد. اجداد او از افراد تأثیرگذار در تاریخ آمریکا بودند. استفان کاوی از کودکی به ورزش علاقه‌مند بود، اما مشکلی در سلامت او به وجود آمد که باعث شد فعالیت‌های ورزشی را رها کند و تمرکز خود را بر درس و دانشگاه بگذارد. او تحصیلات عالی خود را در دانشگاه یوتا و در رشتهٔ مدیریت بازرگانی آغاز کرد. استفان کاوی پس از کسب مدرک لیسانس به دانشگاه هاروارد رفت و تحصیلات خود را در رشتهٔ اِم‌بی‌اِی تا مقطع دکتری دنبال کرد. او در اواخر دههٔ ۱۹۸۰ کتاب «هفت عادت مردمان مؤثر» را نوشت که با استقبالی بی‌نظیر مواجه شد. بیش از ۲۵ میلیون نسخه از این کتاب در سراسر جهان به فروش رفت. او در کتاب‌های خود به روش موفقیت در کار و زندگی و همین‌طور خودداری از برخی عادت‌های ناپسند می‌پرداخت. استفان کاوی مؤسسه‌ای در زمینهٔ مشاوره به سازمان‌ها و کسب‌وکارها به نام «مرکز رهبری کاوی» تأسیس کرد.

استفان کاوی به‌دلیل فعالیت‌های خود در زمینهٔ نوشتن کتاب و کمک به موفقیت کسب‌وکارهای مختلف، به جوایز و عناوین متعددی دست یافت که از آن‌ها می‌توان به جایزهٔ بین‌المللی کارآفرینی و ۲۵ مرد تأثیرگذار آمریکا اشاره کرد. در سال ۲۰۱۲، استفان کاوی در زمان دوچرخه‌سواری دچار سانحه شد و به‌دلیل جراحات به بیمارستان انتقال یافت که در نهایت در ۱۶ ژوئیه و در ۷۹سالگی درگذشت.

کتاب‌های «عادت هشتم» (The 8th Habit)، «راه‌حل سوم» (The 3rd Alternative) و «اولویت دادن به اولویت‌ ها» از آثار این نویسنده هستند.

نظرات کاربران

Fazel.Tarkhan
۱۴۰۲/۰۱/۳۰

شیوه ی جدیدی از رهبری برنامه ها بجای مدیریت زمان برنامه ها، کتابی بسیار کاربردی و مفید

زمان

۴۳ دقیقه

حجم

۳۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۳ دقیقه

حجم

۳۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان